Springen naar inhoud

[enquête] Een masteronderzoek Sociale Psychologie

• Log in om te kunnen reageren

JvS

JvS

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 07 mei 2014 - 09:59

Via dit bericht wil ik jullie graag uitnodigen voor deelname aan de volgende enquête:

Titel: Een masteronderzoek Sociale Psychologie
Aanleiding van de enquête: masterscriptie Sociale Psychologie aan de Universiteit van Tilburg
Doelgroep: primair alle Nederlanders, maar Vlamingen kunnen afgezien van een paar vragen ook meedoen
Verwachte tijdsduur voor invullen: 15 minuten
Sluitingsdatum voor deze enquête: 24-05-2014
Wanneer worden de resultaten verwacht: 31-05-2014
Volg hier de link naar de enquête

Toelichting
Hallo allemaal,

ik ben een masterstudent Sociale Psychologie aan de Universiteit van Tilburg en bezig met mijn afstudeerscriptie. Hiervoor ben ik nog op zoek naar veel mensen die mee willen doen aan mijn onderzoek. Het onderzoek gaat volledig via internet, is natuurlijk anoniem en duurt ongeveer een kwartiertje om in te vullen. Zouden jullie alsjeblieft mee willen doen? Iedereen kan meedoen, graag zelfs, en het zou mij ontzettend helpen!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

JvS

JvS

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 04 juli 2014 - 09:30