Springen naar inhoud

- - - - -

Show email on user profiles to moderators

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

Kravitz

Kravitz

• >1k berichten
  • 4042 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 08 mei 2014 - 10:45

It's more a request actually.

Is it possible to show e-mail addresses on user profiles to moderators only? For us it's sometimes useful to detect multiple accounts or identify account holders without having to wait for someone who has access to the ACP.

Thanks!

"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14507 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 08 mei 2014 - 12:14

verplaatst naar requests
eerst nadenken hoe we dat zouden willen implementeren. Ook zichtbaar maken voor expliciete usergroups of koppelen aan een property van de betreffende usergroups?

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Kravitz

Kravitz

• >1k berichten
  • 4042 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 08 mei 2014 - 23:25

The function was enabled in the previous version of the software, I don't know anything about coding, but maybe you can find it there?

"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14507 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 09 mei 2014 - 08:02

Oh, ik weet wel hoe het moet/kan, maar eerst bedenken hoe we het willen. Maar da's iets voor Jorim en mij.

Maar ik zal even kijken, heb wel een idee.

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14507 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 09 mei 2014 - 08:13

[profielen, ShowCard] gewijzigd op regel 46:
van
<if test="isadmin:|:$this->memberData['g_access_cp'] == 1>

naar
<if test="isadmin:|:$this->memberData['g_access_cp'] == 1 || $this->memberData['is_mod'] == 1">
Scheelt dat?

Jorim

Jorim

• >5k berichten
  • 5079 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 09 mei 2014 - 08:49

Werkt bij mij prima zo, maar dat is vast de isadmin check :)

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14507 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 09 mei 2014 - 09:02

Idd. ga ff met Eddie testen.

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14507 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 09 mei 2014 - 09:48

Ik zat in het verkeerde skinblock te werken. Dat moest [skin_profile, profileModern] zijn.

zowel regel 217 (voor de kop erboven) 222 (emailadres zelf) toegevoegd in de if:
"|| $this->memberData['is_mod'] == 1"

getest met Eddie, en werkt.
gesloten.

Also tagged with one or more of these keywords: [_]

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures