Springen naar inhoud

- - - - -

Vermelden van aantal views van een topic

• Log in om te kunnen reageren

jkien

jkien

• >1k berichten
  • 3041 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 11 mei 2014 - 09:45

Kan het aantal keer dat een topic bekeken is (het aantal views) weer zichtbaar gemaakt worden? In dit topic sprak Miels het voornemen uit om dat aantal zichtbaar te maken in een "OnMouseOver".

Het valt me trouwens op dat Tapatalk dat aantal wel laat zien in de lijst met topics, maar misschien staat Tapatalk helemaal los van de forum update van april.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Jorim

Jorim

• >5k berichten
  • 5075 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 11 mei 2014 - 15:52

... maar misschien staat Tapatalk helemaal los van de forum update van april.

Dat klopt. Alle fora zijn er op Tapatalk hetzelfde uit :)

We moeten je voorstel even vertalen naar een exacte oplossing (waar willen we dat getalletje hebben), maar dat gaan we organiseren...

jkien

jkien

• >1k berichten
  • 3041 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 11 mei 2014 - 17:03

Nog iets over het eventuele afronden: Tapatalk rondt aantallen boven de duizend af op duizendtallen, bijv 3K. Ik heb voorkeur voor het onafgeronde aantal. Bijvoorbeeld onlangs was ik benieuwd of mijn artikeltje in het Nederlands Tijdschrift voor Natuurkunde effect had op het aantal views van het WSF-topic waarnaar het artikel verwees. Dan heb je niets aan afgeronde duizendtallen.

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 11 mei 2014 - 20:45

We hebben in ieder geval geen enkele invloed op de weergave in Tapatalk.

Daarbij zijn zeker hogere waardes hier op het forum onbetrouwbaar (ivm bezoeken van bots). Als je wil weten hoe vaak iets bekeken is kan ik die info beter voor je uit Google Analytics halen. In dat opzicht geeft afronden een correcter beeld, omdat dan geen verwachtingen mbt significantie worden gewekt.

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

jkien

jkien

• >1k berichten
  • 3041 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 11 mei 2014 - 21:19

Mijn verwachting was inderdaad niet dat je Tapatalk zou gaan veranderen, ik noemde het alleen vanwege het voor mij onbruikbare afronden op duizendtallen. In het voorbeeld dat ik noemde zou ik het verschil over twee weken bekeken hebben, dan is de bijdrage van robotbezoeken gering. Aantallen die op duizendtallen zijn afgerond interesseren me niet.

Hoe bedoel je dat je op verzoek het verschil uit Google Analytics kunt halen - kun je nu achteraf nog het verschil tussen 27 maart en 10 april bepalen?

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 11 mei 2014 - 21:45

zie je mailbox!

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 12 mei 2014 - 22:59

Even voor de goede orde: dit topic gaat alleen over het weer inzichtelijk maken van het aantal keer dat een topic is bekeken.

Voor andere dingen (afronden bijv) graag een apart topic maken (mocht je dat nog graag willen).

Wat betreft aantal keer bekeken: suggestie is geaccepteerd. Gaan we doen. Ik zit te denken aan een OnMouseOver over het aantal replies, waarbij je een popup krijgt waarin ook het aantal views te zien is.

Also tagged with one or more of these keywords: [_]

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures