Ik heb een projectverslag oid nodig voor deze opdracht, maar kan er geen vinden

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 1

Ik heb een projectverslag oid nodig voor deze opdracht, maar kan er geen vinden

Ik zit vast bij deze opdracht

<i>Opbouwen van engagement is essentieel voor een succesvolle structurele implementatie van een oplossing. Voor deze opgave is het de bedoeling dat u van een bestaand en succesvol afgerond project in het bedrijf waar u werkt, een verslag maakt van de opbouw van het engagement. U maakt uw verslag op basis van ervaringen van de leidinggevende en van enkele medewerkers van het team waar de implementatie heeft plaatsgevonden.

In uw verslag neemt u op of er:</i>
  • <i>een evenwicht bestaat tussen participatie door de deelnemers en presentatie van de adviseur en/of de leiding tijdens bijeenkomsten</i>
  • <i>openheid is van de adviseur en de leiding, en dat er ook openlijk onzekerheden in het proces en het te verwachten resultaat bespreekbaar waren</i>
  • <i>echte keuzemogelijkheden beschikbaar waren</i>
  • <i>een nieuwe dialoog mogelijk was</i>
  • <i>gekozen werd voor een locatie van de bijeenkomst waar de fysieke structuur de gezamenlijkheid als gevoel bevorderde.</i>
Ik mag van mijn lerares ook een project van het internet afplukken en daar die vragen over beantwoorden. Het probleem is alleen dat ik geen projecten op het internet kan vinden, waar ik de antwoorden op deze vragen op kan maken. Afbeelding Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
 
(ik had per ongeluk deze topic 2x aangemaakt, sorry daarvoor)

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.278

Re: Ik heb een projectverslag oid nodig voor deze opdracht, maar kan er geen vinden

Opmerking moderator

Verplaatst naar psychologie en sociologie
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer