Springen naar inhoud

radiogolven

• Log in om te kunnen reageren

crypto

crypto

• >25 berichten
  • 46 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 21 juni 2014 - 21:02

kunnen magneten, radiogolven beinvloeden?

van sommige schimmels is bekent dat ze hallucinaties kunnen veroorzaken, de overige laten je hallucineren zonder dat je er erg in hebt...

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

317070

317070

• >5k berichten
  • 5588 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 22 juni 2014 - 10:16

kunnen magneten, radiogolven beinvloeden?

Tenzij de magneten trillen met een frequentie van een paar mega tot giga-hertz (de frequentie van een radiogolf), kunnen ze dat niet beïnvloeden.

What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet
And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign
-Alanis Morisette-

Benm

Benm

• >5k berichten
  • 9013 berichten
  • VIP

Geplaatst op 22 juni 2014 - 14:06

Het is maar hoe je dat ziet: https://en.wikipedia...avity_magnetron

Of maken en beinvloeden onder 1 noemer vallen kun je over twisten, maar het staat zeker niet altijd los van elkaar.

Victory through technology

crypto

crypto

• >25 berichten
  • 46 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 23 juni 2014 - 12:13

ik denk dat ik mijn vraag met de volgende link wel beantwoord krijg, sorry voor de nogal warrige vraag, ik begrijp dat jullie opgeleid worden om moeilijk te doen, thanks...

http://nl.wikipedia....e_(natuurkunde)

van sommige schimmels is bekent dat ze hallucinaties kunnen veroorzaken, de overige laten je hallucineren zonder dat je er erg in hebt...

Benm

Benm

• >5k berichten
  • 9013 berichten
  • VIP

Geplaatst op 23 juni 2014 - 13:50

Oh wat dat aangaat: voor zover het stilstaande magneten betreft niet.

Zoals eerder gezegd zouden ze daarvoor zeer snel moeten bewegen. Dat is begin 20e eeuw wel gedaan voor zeer lage frequenties, maar wordt voor zover ik weet niet meer in de praktijk toegepast - afgezien van 1 zo'n zender die ergens in zweden als erfgoed is behouden.

physicalattraction

physicalattraction

• >1k berichten
  • 3124 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 23 juni 2014 - 15:04

ik denk dat ik mijn vraag met de volgende link wel beantwoord krijg,

Wat is dan nu je antwoord, inclusief onderbouwing?

tymenyel

tymenyel

• 0 - 25 berichten
  • 13 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 23 juni 2014 - 22:02

Als de magneet geleidend is zal de magneet radiogolven beinvloeden, een slecht geleidende magneet zal een deel absorberen. Het magneetveld zelf zal radiogolven niet beinvloeden, dat kan alleen maar een geleider.

Recht is iets kroms wat verbogen is.

crypto

crypto

• >25 berichten
  • 46 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 16 juli 2014 - 17:32

ik kom er verder wel uit......

Fuzzwood

Fuzzwood

• >5k berichten
  • 11119 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 17 juli 2014 - 19:08

Ben je soms bang voor wifistraling ofzo?

crypto

crypto

• >25 berichten
  • 46 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 19 juli 2014 - 11:17

^ nou nee, maar ons bedrijf zoekt eigenlijk naar een mogelijke vervanger voor een jammer, aangezien de beperkte range, beperkte baterijduur, omvang, gewicht, prijs enz enz van dergelijke apparaten zijn wij van plan permanente neomagneten in zilveren sieraden te verwerken. Om de marketingformule van deze sieradenlijn beter tot zijn recht te laten komen zijn wij eigelijk op zoek, niet alleen naar een mogelijke vervanger van bv een jammer maar ook mits het wetenschapelijk onderbouwdt is naar bv de activering van bepaalde bloedcellen door magneten via het aanwezige ijzer, het op afstand houden van vervelende insecten en dieren door de combinatie magneetstraling en zilvergeur en al wat niet bedacht kan worden, maar nogmaals wetenschapelijk onderbouwd om onze marketingformule te versterken.......

klazon

klazon

• >5k berichten
  • 6679 berichten
  • Pluimdrager

Geplaatst op 19 juli 2014 - 11:22

Oja, op die fiets.

Nou, succes met je marketingformule. Wetenschappelijke onderbouwing is niet nodig, er zijn genoeg mensen die er evengoed wel intrappen.

Fuzzwood

Fuzzwood

• >5k berichten
  • 11119 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 19 juli 2014 - 13:57

^ nou nee, maar ons bedrijf zoekt eigenlijk naar een mogelijke vervanger voor een jammer, aangezien de beperkte range, beperkte baterijduur, omvang, gewicht, prijs enz enz van dergelijke apparaten zijn wij van plan permanente neomagneten in zilveren sieraden te verwerken. Om de marketingformule van deze sieradenlijn beter tot zijn recht te laten komen zijn wij eigelijk op zoek, niet alleen naar een mogelijke vervanger van bv een jammer maar ook mits het wetenschapelijk onderbouwdt is naar bv de activering van bepaalde bloedcellen door magneten via het aanwezige ijzer, het op afstand houden van vervelende insecten en dieren door de combinatie magneetstraling en zilvergeur en al wat niet bedacht kan worden, maar nogmaals wetenschapelijk onderbouwd om onze marketingformule te versterken.......

Jouw andere zaken berusten ook niet op wetenschappelijke onderbouwing dus ik zie het probleem eigenlijk niet.

crypto

crypto

• >25 berichten
  • 46 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 19 december 2014 - 09:31

na diverse onderzoeken te hebben gedaan onder meer bij een audicien en kno arts, zijn we tot de volgende conclusie gekomen: in het oor zitten in het begin in de gehoorgang twee hoorntjes, nu hebben wij een mal gemaakt van de binnenzijde van de gehoorgang waarbij deze twee hoorntjes duidelijk te zien zijn, we hebben de maat opgemeten van de ruimte achter de hoorntjes en hebben een bijpassende neomagnesium magneet die je in de gehoorgang kunt plaatsen en welke op zijn plaats worden gehouden door de magneten net voorbij de hoorntjes te duwen.

mijn vragen:

beinvloeden deze, in twee oren en op bovenstaande manier geplaatste magneten, de hersenen?

en zo ja, op welke manier?

Veranderd door crypto, 19 december 2014 - 09:32

Benm

Benm

• >5k berichten
  • 9013 berichten
  • VIP

Geplaatst op 19 december 2014 - 14:41

Ik zou niet weten waarom je daar magneetjes zou willen plaatsen, maar ieder z'n ding natuurlijk.

Gevaarlijk is het waarschijnlijk niet. In in-ear oordopjes zitten ook behoorlijk sterke magneetjes die weinig kwaad lijken te kunnen.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures