inhoud examen

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 421

inhoud examen

Ik ben zojuist een oefening tegengekomen waar je de schuine asymptoot moest berekenen, maar in mijn cursus van de lessen in leuven staat er letterlijk dat je dit niet moet kunnen.
 
Weet iemand of we dit moeten kunnen, ja of nee? Want op het leerstofoverzicht staat er gewoon algemeen 'asymptotisch gedrag' dus geen idee hoe gedetailleerd je dit moet kennen..
 
Alvast bedankt!!!

Berichten: 242

Re: inhoud examen

Vraag het aan je docent als je zeker wilt zijn. Als je hier antwoord wilt is het misschien makkelijk als we weten wat voor examen het is, VWO HAVO etc
HBO Elektrotechniek student 3de jaar

Berichten: 421

Re: inhoud examen

ik bedoel dus voor het toelatingsexamen geneeskunde, ik dacht dat ik in die groep zat :)

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 3.505

Re: inhoud examen

luc schreef: Vraag het aan je docent als je zeker wilt zijn. Als je hier antwoord wilt is het misschien makkelijk als we weten wat voor examen het is, VWO HAVO etc
Voor de invoering van de Tweede Fase was het nog wel een onderdeel van de vwo-stof voor Wiskunde B (evenals limieten en continuïteit in het algemeen), maar nu niet meer.
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: inhoud examen

@luc en @mathfreak:
het gaat hier om iemand die een toelatingsexamen arts/tandarts in Vlaanderen wil doen. Wat een Nederlandse VWO-er moet kunnen (of niet) zegt dus helegaar niks. 
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 43

Re: inhoud examen

Snoopy100 schreef: Ik ben zojuist een oefening tegengekomen waar je de schuine asymptoot moest berekenen, maar in mijn cursus van de lessen in leuven staat er letterlijk dat je dit niet moet kunnen.
 
Weet iemand of we dit moeten kunnen, ja of nee? Want op het leerstofoverzicht staat er gewoon algemeen 'asymptotisch gedrag' dus geen idee hoe gedetailleerd je dit moet kennen..
 
Alvast bedankt!!!
Ik vermoed dat je het moet kennen; ik doe dit jaar ook mee aan het toelatingsexamen en vermoed dat we het moeten kennen  ;)  in mijn cursus in van in Brussel en Antwerpen staat het toch 

Reageer