Onveilige seks met illegale **** in Turkije, hiv en soa

Moderator: ArcherBarry

Gesloten
Berichten: 1

Onveilige seks met illegale **** in Turkije, hiv en soa

Hallo allemaal

Ik ben op 12 Augustus avond(2014) naar een **** geweest in Turkije, ons seks duurde ongeveer 10 minuten, in het begin hadden we seks met condoom en laatste 2 minuten ongeveer ZONDER condoom. Ik vroeg aan haar of ze aids, hiv of soa had en ze zei nee maar nu voel ik me niet op men gemak want die hoeren zijn illegaal in Turkije, ze zijn van Rusland naar Turkije gekomen met illegale wegen dus ze hebben geen verzekering om op controle te gaan....

Zou de **** mij besmet hebben met hiv of soa? Zo ja hoeveel %? Kunnen jullie mij uitgebreid informatie geven want ik voel me niet op men gemak en wil terug naar Belgie zodat ik op controle kan gaan...

Met vriendelijke groetjes

Berichten: 242

Re: Onveilige seks met illegale **** in Turkije, hiv en soa

Op dit forum is het niet toegestaan om medische problemen te bespreken, daar heb je artsen voor.
Ik zou zeggen doe een SOA test bij de GGD.
HBO Elektrotechniek student 3de jaar

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: Onveilige seks met illegale **** in Turkije, hiv en soa

De kans op het oplopen van HIV met iemand die HIV heeft op basis van eenmalige onbeschermd seksueel contact is om en nabij de 1%. Maar je kunt altijd de ongelukkige 1% zijn, laat staan andere SOA's die besmettelijker zijn zoals herpes.

Lijkt me verstandig dat je je laat testen op SOA's zoals Luc al aangaf.

Het lijkt me onverstandig om dit soort taferelen te herhalen, maar ik ben je vader niet.

Opmerking moderator

Dit topic gaat nochtans op slot omdat het bespreken van persoonlijke medische problemen niet is toegestaan op dit forum
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Gesloten