[overig] Verslag over mogelijk te doorlopen traject bij darmkanker.

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 6

Verslag over mogelijk te doorlopen traject bij darmkanker.

Ik moet een verslag schrijven over een patient x die zich via de huisarts meldt bij de poli interne geneeskunde
Deze patient x heeft bepaalde klachten die kunnen wijzen op darmkanker.
Vanaf dit moment gaat deze patient x een mogelijk traject doorlopen totdat er een behandeling gestart gaat worden.
Het te doorlopen traject omvat onderzoeken die moeten worden ondergaan, voorbereidingen die hiervoor nodig zijn, gesprekken met artsen etc.
Mijn vraag is, heeft iemand ervaring met het schrijven van een dergelijk verslag? Ik heb zelf geen enkele praktijkervaring op dit gebied, en ik heb tot dusver nog niet echt iets kunnen vinden op het internet wat mij op weg helpt bij het schrijven van zo'n verslag.
Alvast bedankt voor eventuele reacties.
 
 
 

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: Verslag over mogelijk te doorlopen traject bij darmkanker.

Nou, eerst moeten we het diagnosticeren. Welke testen zijn daar voor denk je?

Overigens wel een bijzonder onderwerp voor een verslag...welke studie/opleiding doe je?

Opmerking moderator

Dit onderwerp past beter in het huiswerkforum en is daarom verplaatst.
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.253

Re: Verslag over mogelijk te doorlopen traject bij darmkanker.

Verzin gewoon een eerste onderzoek waarbij je dan als uitslag iets totaal duidelijks, niet te moeilijk te behandelen (en vooral  niet-darmkanker) krijgt. Dus bijvoorbeeld aambeien. En behandel daar dan de patient voor.
 
Snel klaar en voldaan aan de opdracht, niet? Zullen wel een paar moeilijke gesprekken worden die je zult moeten omschrijven..... ;)
 
Wdeb
Is liefde Chemie? ...In elk geval is Chemie wel bijna liefde.

Reageer