hulp gevraagd! Nederlandse tradities

Moderator: Rhiannon

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gesloten
Berichten: 1

hulp gevraagd! Nederlandse tradities

Beste mensen, 

 
ik ben een studente neerlandistiek aan de Universiteit van Zagreb, Kroatië. Voor mijn masterscriptie vergelijk ik de volksgewoontes en tradities in Kroatië en Nederland.Ik wil jullie graag vragen om een enquêteover de volksgewoontes en tradities in Nederland in te vullen.Ik moet namelijk Kroaten en Nederlanders enquêteren. Maar helaas ken ik niet vele Nederlanders. Dus vraag ik jullie om me te helpen. Het invullen van de enquête is volledig anoniem. Jullie antwoorden worden alleen voor wetenschappelijke doeleinden gebruikt. Voor het invullen zullen jullie 10 minuten nodig hebben. De enquête zal tot en met 8. oktober 2014 beschikbaar zijn.Ik moet namelijk Kroaten en Nederlanders enquêteren. Maar helaas ken ik niet vele Nederlanders. Dus vraag ik jullie om me te helpen.

 

Hier is de link voor mijn enquête:

 

 
++modknip++

 

 

 
Van harte bedankt,

 
Dina Kostel

Gebruikersavatar
Berichten: 967

Re: hulp gevraagd! Nederlandse tradities

Opmerking moderator

Als je een enquête op Wetenschapsforum wil plaatsen, vragen we je hiervoor een verzoek in te dienen. Hoe een en ander in zijn werk gaat lees je via deze link. Dit topic wordt daarom gesloten.
"In biotech moet je soms dingen doen waarvan anderen zeggen dat het onmogelijk is."

Henri A. Termeer (1946-2017)

Gesloten