Springen naar inhoud

hulp gevraagd! Nederlandse tradities

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

studente25

studente25

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 19 september 2014 - 19:09

Beste mensen, 

ik ben een studente neerlandistiek aan de Universiteit van Zagreb, Kroatië. Voor mijn masterscriptie vergelijk ik de volksgewoontes en tradities in Kroatië en Nederland.Ik wil jullie graag vragen om een enquêteover de volksgewoontes en tradities in Nederland in te vullen.Ik moet namelijk Kroaten en Nederlanders enquêteren. Maar helaas ken ik niet vele Nederlanders. Dus vraag ik jullie om me te helpen. Het invullen van de enquête is volledig anoniem. Jullie antwoorden worden alleen voor wetenschappelijke doeleinden gebruikt. Voor het invullen zullen jullie 10 minuten nodig hebben. De enquête zal tot en met 8. oktober 2014 beschikbaar zijn.Ik moet namelijk Kroaten en Nederlanders enquêteren. Maar helaas ken ik niet vele Nederlanders. Dus vraag ik jullie om me te helpen.

Hier is de link voor mijn enquête:

++modknip++

Van harte bedankt,

Dina Kostel

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Jeronimo

Jeronimo

• >250 berichten
  • 518 berichten
  • VIP

Geplaatst op 19 september 2014 - 19:14

[mod]Als je een enquête op Wetenschapsforum wil plaatsen, vragen we je hiervoor een verzoek in te dienen. Hoe een en ander in zijn werk gaat lees je via deze link. Dit topic wordt daarom gesloten. [/mod]
"Natural forces within us are the true healers of disease. Healing is a matter of time, but it is sometimes also a matter of opportunity."
Hippocrates van Kos

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures