Programmeur gezocht

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer
Berichten: 1

Programmeur gezocht

Ik weet niet of dit toegestaan is maar ik probeer alle opties en deze was er 1 van sorry admin :) .
Ik ben een team lid van de crypto valuta Netcoin een Bitcoin variant. Wij zijn opzoek naar een programmeur,of 2,om ons team te ondersteunen.
We hebben er momenteel maar 1 en die heeft vaak weinig tijd, het is allemaal vrijwilligerswerk.
 
Je hoeft geen verstand van crypto te hebben( als je dat wel heb kerel kom ons helpen :) ) als je maar bekend bent met C++ en intresse heb in crypto valuta is het voldoende.Je leert vanzelf.
Ik had tot een maand geleden nog nooit source code gezien en, nadat ik op eigen houtje de taal keuze had uitgevogeld, heb ik de nederlandse vertaling van de software en wat andere vertalingen gedaan,niet veel later ben ik gevraagt om team lid te worden.
Nu ben ik met de source code van Netcoin aan het spelen om iets toe te voegen.
Het wil natuurlijk nog niet echt lukken maar ik leer elke keer bij en kom steeds dichterbij,denk ik :)
Dat is ook de reden waarom ik hier op dit forum ben gekomen hier zijn mensen die willen leren ;)
 
Zoals ik het al zei het is allemaal vrijwillers werk maar je kunt natuurlijk wel investeren in een valuta waar je zelf werk aan verricht en wie weet pakt het in de toekomst goed uit.
Ik weet niet of het toegestaan is om een link te plaatsen maar als je geintresseerd bent kan je altijd even Netcoin googlen en op de foundation website kijken.Daar staat alles in detail beschreven, in het nederlands als je wilt ;)
 
Grtz Arjan

Reageer