avatar plaatsen.

Reageer
Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 6.590

avatar plaatsen.

kan iemand mij uitleggen hoe ik een avatar kan plaatsen van een foto van mijn favoriete schrijver.
als ik het probeer, krijg ik een foutmelding. ""incorrect fotoformaat""
alvast dank
aad
edit ,het is me gelukt om er een JPEG afbeelding van te maken, maar nu krijg ik weer een foutmelding:""afbeelding is to large,max 50 kB.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.963

Re: avatar plaatsen.

Hoi Aad,
 
Ik heb het vroeger ook al eens meegemaakt. Hoe groot is je afbeelding (in kB) en wat zijn de afmetingen (px)? Het heeft weinig zin om een foto van 1000 op 1000 px te uploaden. Eventueel kan je de afmetingen wijzigen via het programma Paint, dat heb je normaal gezien standaard op je computer staan. Als de afmetingen kleiner worden zal de bestandsgrootte ook dalen.
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 6.590

Re: avatar plaatsen.

Kravitz, hartelijk dank voor je hulp.
met het programma Paint.Net is het gelukt om die afbeelding te verkleinen.
de zwart wit foto is een foto van mijn favoriete duitse schrijver:Thomas Mann. Bekend van zijn prachtige roman:De Toverberg.
Nogmaals mijn dank,
Vriendelijke groeten en hoogachtend:
aad

Gebruikersavatar
Berichten: 3.963

Re: avatar plaatsen.

Graag gedaan.
 
Paint.Net is een fantastisch programma, het overtreft de standaardversie van Paint op alle vlakken.
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

Reageer