[scheikunde] Onderzoek naar chips

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 2

Onderzoek naar chips

Beste iedereen,
 
Voor scheikunde hebben we de mogelijkheid gekregen voor een praktische opdracht.
Ik heb gekozen voor het zout- en vetgehalte uit chips te berekenen.
Nu was mijn vraag:
Hoe kan ik dit doen? En wat zou ik nog meer kunnen doen met chips? (iets scheikundigs)
Ik zou het op prijs stellen als het antwoord duidelijk uitgelegd is (niet in allerlei scheikundige termen)
 
Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
Berichten: 10.564

Re: Onderzoek naar chips

Tja, als je een opdracht hebt voor scheikunde, en het moet iets scheikundigs zijn, dan ontkom je ook niet aan scheikundige termen.
 
Je schrijft je opdracht voor Engels toch ook niet in het Duits...
 
 
Voor de rest, niet al te lang geleden was hier iemand met dezelfde vraag. Dit topic zou je op gang moeten helpen.
Cetero censeo Senseo non esse bibendum

Berichten: 2

Re: Onderzoek naar chips

Marko schreef: Tja, als je een opdracht hebt voor scheikunde, en het moet iets scheikundigs zijn, dan ontkom je ook niet aan scheikundige termen.
 
Je schrijft je opdracht voor Engels toch ook niet in het Duits...
 
 
Voor de rest, niet al te lang geleden was hier iemand met dezelfde vraag. Dit topic zou je op gang moeten helpen.
Beste Marko,
 
Scheikundige termen maakt me ook niet heel veel uit hoor! 
Ik kon geen duidelijk antwoord vinden op dat forum, vandaar dat ik het nu vraag?!

Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Re: Onderzoek naar chips

Tja, nu zijn wij natuurlijk geen forum wat al je werk uit handen neemt. Net zoals de mensen in het andere topic moet jij ook een beetje zelf gaan zoeken naar methoden; even jezelf inlezen. Als je daar dan nog vragen over hebt kun je die gerust hier weer stellen.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: Onderzoek naar chips

Opmerking moderator

Dit onderwerp past beter in het huiswerkforum en is daarom verplaatst.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer