Springen naar inhoud

[Scheikunde] projectwerking

• Log in om te kunnen reageren

leen

leen

• >250 berichten
  • 288 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 12 januari 2006 - 16:09

Volgend schooljaar willen we projectwerking invoeren. Ik denk dat je dit een beetje kan vergelijken met een geÔntegreerde proef. Het is de bedoeling om een scheikundig onderwerp uit te diepen. (maar wel meer theoretisch; er mogen wel experimenten beschreven worden maar het is niet de bedoeling die ook uit te voeren)
Nu ben ik op zoek naar ideeŽn voor het vak algemene chemie. Vermits ik op het forum dikwijls vragen zie rond dergelijke opdrachten of werkstukken denk ik dat jullie me kunnen helpen. Alle ideeŽn voor dergelijke projecten zijn welkom.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8252 berichten
  • VIP

Geplaatst op 12 januari 2006 - 16:14

Dan zullen we toch moeten weten op welk niveau je denkt.

Een voorbeeldje wat misschien wel een interessant onderwerp kan zijn:
electrochemische cellen.
"Meep meep meep." Beaker

StrangeQuark

StrangeQuark

• >1k berichten
  • 4160 berichten
  • VIP

Geplaatst op 12 januari 2006 - 17:18

Het kraken van olie tot haar diverse producten. Diverse productie procede van plastics ed. Zoals Wouter al zei, waar mik je op?
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

leen

leen

• >250 berichten
  • 288 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 12 januari 2006 - 18:55

het gaat over een opleiding eerste jaar professionele bachelor chemie

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures