Springen naar inhoud

Betoog fietshelm

• Log in om te kunnen reageren

wvjb

wvjb

• >25 berichten
  • 65 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 november 2014 - 15:01

Goedenmiddag,

Ik moet een betoog over fietshelmen schrijven, maar vraag me af of ik het een beetje goed doe.

Het onderwerp is: Fietshelm voor jonge kinderen verplichten.

Aangezien het, wanneer ik het op internet plaats, gezien kan worden als plagiaat,

vraag ik mij af of ik iemand een berichtje met het betoog mag sturen via dit forum.

Alvast bedankt!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Anton_v_U

Anton_v_U

• >1k berichten
  • 1620 berichten
  • Validating

Geplaatst op 04 november 2014 - 17:58

Zolang het jouw betoog is, blijft het jouw betoog en kan niemand je beschuldigen van plagiaat (kan wel, maar slaat nergens op). Als een of ander tool zegt dat het plagiaat is omdat het op internet staat, kun je aantonen dat het niet zo is, aangezien je zelf de auteur bent van het artikel op internet.

wvjb

wvjb

• >25 berichten
  • 65 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 november 2014 - 23:49

Weet u dat zeker?

Ik heb er namelijk al eens eerder een probleem mee gehad.

Mijn school is daar erg streng in...

Benm

Benm

• >5k berichten
  • 8811 berichten
  • VIP

Geplaatst op 05 november 2014 - 02:28

Als je het hier zou posten en je kunt vervolgens aantonen dat je controle hebt over deze gebruikersnaam denk ik niet dat men enige reden heeft om plagiaat te bewijzen.

Mochten er moeilijkheden van komen dan is het (via technici / moderatoren) ook nog wel mogelijk te achterhalen vanaf wel IP adres je het gepost hebt - als dat overeenkomt met je thuiscomputer lijkt me dat alle aanleiding om te geloven dat je de oorspronkelijke auteur bent. Wellicht is het wel verstandig om zo'n post te voorzien van je echte naam zodat er sowieso geen aanleiding is tot verwarring.
Victory through technology

Rhiannon

Rhiannon

• >1k berichten
  • 2756 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 05 november 2014 - 09:33

Eens met de vorige sprekers. Zorg er wél voor dat je eventuele citaten of verwijzingen heel duidelijk als zodanig (wie, wat, waar, welk werk, welk jaar) vermeldt. Dan kun je laten zien dat je je houdt aan de geschreven en ongeschreven regels.

Hoe minder kennis, des te onwrikbaarder het oordeel.

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44896 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 06 november 2014 - 18:04

Opmerking moderator :

Mijn school is daar erg streng in...

En terecht. Als jij echter aangeeft dat het jouw eigen internetinhoud is en je een docent hebt die niet te beroerd is om dat ook na te trekken, dan mag die in een contactformulier (linkje onderaan de indexpagina) contact opnemen met het moderatorteam. Zeer toevallige uitzonderingen daargelaten reageren wij binnen 24 uur daarop. Als wij jouw toestemming hebben om in een voorkomend geval jouw profielgegevens aan zo iemand mee te  delen doen we dat.

Veranderd door Jan van de Velde, 06 november 2014 - 18:05

ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures