[Suggestie] Lange openingsposts

Moderator: Miels

Reageer
Berichten: 555

[Suggestie] Lange openingsposts

Hoi,
 
De laatste tijd zie ik regelmatig erg lange openingsposts.
Over het algemeen zijn dat gewoon gigantische blokken tekst.
 
Is er misschien een mogelijkheid om bij zo'n post een melding te geven dat een duidelijke opmaak de kans op reacties vergroot?
Want zodra ik zo'n lap tekst zie is mijn eerste reactie meteen het venster sluiten en nooit meer terug gaan.
 
Joris

Gebruikersavatar
Berichten: 10.564

Re: [Suggestie] Lange openingsposts

In de meeste gevallen is het wetenschappelijk karakter omgekeerd evenredig met de lengte van dergelijke berichten. Een opmerking over opmaak verandert daar weinig aan.
 
Consequent optreden tegen onwetenschappelijke berichten en de plaatsers ervan heeft meer effect.
Cetero censeo Senseo non esse bibendum

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: [Suggestie] Lange openingsposts

Vooralsnog geloof ik in het optreden van de community. Gebruikers die bijv. zelf zeggen "wat een onoverzichtelijke lap tekst". Of gebruikers die zelf merken: als ik aandacht besteed aan de lay-out krijg ik ook meer en betere reacties.
Daarnaast vind ik dat ons forum al flink gemodereerd wordt, waar de moderators hard voor werken. Door een dergelijke regel zou het probleem van de user worden afgewenteld op de moderators, en dat lijkt mij ook niet wenselijk.
 
Overigens sowieso bedankt voor het meedenken en dat je de moeite neemt om dat ook te melden.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer