Manager Business Intelligence

Moderator: Vacature

Gesloten
Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Manager Business Intelligence

Wil jij werken voor het sterkste frisdrankmerk ter wereld en elke dag bijdragen aan inzichten voor groei en succes? Coca-Cola Entreprises zoekt een gepassioneerde Insights Manager, die graag het verschil wil maken om samen succesvol te kunnen zijn met onze klanten.

Coca-Cola Enterprises - één van de grootste onafhankelijke Coca-Cola bottelaars - produceert, verdeelt en verkoopt heel wat van de grootste merken binnen niet-alcoholische dranken. Enkele van de merken die je in onze portfolio vindt zijn Coca-Cola®, Fanta®, Sprite®, MinuteMaid®, Monster® en Caprisun®. Onze waarden vormen de fundering van ons bedrijf en ondersteunen ons bij het doel om "de beste drankenverkoper met de beste klantenservice" te zijn. Wij zijn wereldwijd leider op het gebied van duurzaamheid en wij worden door onze klanten beoordeeld als de nummer 1 leverancier. Alle ingrediënten voor succes zijn aanwezig: sterke merken, bevlogen personeel, ambitie om te groeien en passende beloningen. Heb je een persoonlijkheid waarmee je invloed uit kunt oefenen?

Ben jij in staat om mensen te verbinden? En kun jij in een hoog tempo meegroeien en wil je je ambities realiseren? Dan is Coca-Cola Enterprises iets voor jou! Verras ons met jouw ambities. Want alleen samen maken we het succes. Het continu versterken van onze kennis op het gebied van shopper, retailer en categorie dynamieken is een belangrijk element in de ambitie van Coca-Cola Enterprises om te blijven groeien in de frisdrank categorie. Voor de rol van Manager Business Intelligence zijn wij op zoek naar een persoon met een nieuwsgierige instelling naar consumenten- en shopper gedrag, een passie voor onze merken en die er plezier in heeft om opgedane inzichten om te zetten in concrete aanbevelingen richting de Sales & Marketing teams.

Jouw rol:
Het opzetten en begeleiden van zowel kwalitatief als kwantitatief consumenten- en shopper onderzoek, inclusief de vertaling van de inzichten naar concrete aanbevelingen en mogelijke activaties op het gebied van producten, prijzen, promoties en schapruimte.
Het bouwen en bijhouden van een up to date shopper / consumenten kennis database, die alle relevante elementen bevat ter verklaring van aankoop- en beslisgedrag door shoppers en consumenten en deze inzichten vertalen naar concrete aanbevelingen voor Sales & Marketing.
Bijdragen aan de totstandkoming van het lange termijn strategische plan en het jaarplan.
Het adviseren van de Sales & Marketing teams bij het verzamelen van aanvullende inzichten, nodig voor de uitvoering van de business plannen.
Onderhouden van de relaties met de Coca-Cola Enterprises European Business Intelligence Groep en de Knowledge & Insights afdeling van Coca-Cola Company.

Jouw profiel:
Afgeronde universitaire opleiding
5-8 jaren relevante ervaring in een marktonderzoek omgeving, bij voorkeur opgedaan in de FMCG sector of bij een gerenommeerd onderzoeksbureau.
Ervaring in het opzetten van Consumenten & Shopper onderzoeken 
Sterke analytische vaardigheden, een kritische denker en een nieuwsgierige persoonlijkheid 
Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk; goed kunnen presenteren van onderzoeksresultaten en de hieruit voortkomende aanbevelingen aan alle lagen van de organisatie (ook in het Engels)
Klantgericht en gericht op samenwerken
Zelfstarter, aantoonbare ervaring in het werken aan verschillende projecten met vaste deadlines 
Goede Excel en PowerPoint vaardigheden

Herken je jezelf in bovenstaande?
Solliciteer dan via de link.

Klik hier voor het sollicitatieformulier!

Wij geloven dat gelijke kansen staan voor inclusie, diversiteit en een eerlijke behandeling voor iedereen..

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Trefwoorden: Fast moving consumer goods, Marketing, Marktonderzoek.
coca-cola enterprises logo (2).jpg
coca-cola enterprises logo (2).jpg (10.73 KiB) 197 keer bekeken
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gesloten