Onderzoek Bachelor Eindproject

Moderator: Rhiannon

Gesloten
Gebruikersavatar
Berichten: 1

Onderzoek Bachelor Eindproject

Hallo allemaal,

Mijn naam is Willem-Jan Singer en ik ben student aan de Technische Universiteit van Eindhoven.
Momenteel zit ik in mijn derde jaar en ben ik recent begonnen aan mijn afstudeer onderzoek.
Samen met mijn begeleider ben ik een onderzoek gestart naar iets waar nog niet eerder naar gekeken is: de relatie tussen PsyCap en sport. PsyCap zijn 4 psychologische factoren (optimisme, hoop, veerkracht, en zelfvertrouwen). Er is al een relatie aangetoond tussen deze factoren en werk, maar wij proberen dit uit te breiden naar het sport gebied. Daarnaast probeer ik te kijken hoe deze factoren gerelateerd zijn tot bijv. blessures en stress. Ik hoop op deze manier extra responses te krijgen voor mijn onderzoek en zou het waarderen als jullie er enige tijd voor vrij willen maken! 
Het invullen duurt ongeveer 12 minuten, en de vragenlijst is te verkrijgen via de volgende link: [KNIP]

[KNIP]

Met vriendelijke groet,

Willem-Jan Singer

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.238

Re: Onderzoek Bachelor Eindproject

Opmerking moderator

Als je een enquête op Wetenschapsforum wil plaatsen, vragen we je hiervoor een verzoek in te dienen. Hoe een en ander in zijn werk gaat lees je via deze link. Dit topic wordt daarom gesloten.
Niet geschoten is altijd mis, en te snel schieten vaak ook.
 
Ik ben intelligent want ik weet dat ik niks weet. Socrates

Gesloten