Springen naar inhoud

Certificaten Wiskunde en Engels

• Log in om te kunnen reageren

Brihaspati

Brihaspati

• >250 berichten
  • 272 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 22 januari 2006 - 16:01

Ik wil volgend jaar aan de universtiteit studeren. Helaas ben ik in dit examenjaar van school getrapt.

In de zomer wordt ik 21, dus dan zou ik een colloquium doctum kunnen doen. Een andere oplossing zou zijn om deelcertificaten te behalen, of is het daar nu (eind januari) al te laat voor?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Laurentius

Laurentius

• >25 berichten
  • 93 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 22 januari 2006 - 18:24

Hoi, het is nog niet e laat om je in te schrijven voor een examen deelcertificaat, maar je moet dan wel snel zijn: inschrijving is alleen nog in januari 2006 mogelijk voor examen dit voorjaar. Echter, als je voldoende kennis hebt kun je natuurlijk ook gewoon colloquium doctum doen ( toelatingsexamen ).

Brihaspati

Brihaspati

• >250 berichten
  • 272 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 januari 2006 - 11:26

Dat is goed om te horen, want voor het complete staatsexamen moest ik al voor 1 januari ingeschreven staan. Dat zag ik op de website van de ib-groep.

Ik heb toch alleen deelcertificaten nodig van de vakken die getoetst worden bij het colloquium doctum? Met welke instantie moet ik contact opnemen om mezelf zo snel mogelijk in te schrijven?

Laurentius

Laurentius

• >25 berichten
  • 93 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 januari 2006 - 21:02

Via de IB groep (voor staatsexamens). Je kan daar een inschrijfformulier downloaden dat je in moet vullen en opsturen of faxen. Succes !

Brihaspati

Brihaspati

• >250 berichten
  • 272 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 24 januari 2006 - 18:32

Het is nu helaas te laat. De uiterste inschrijfdatum was 31 december. Ik zal me moeten richten op het colloquium doctum.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures