Springen naar inhoud

Cursus : Door dik en door dun

• Log in om te kunnen reageren

thealente

thealente

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 23 januari 2006 - 13:28

Hey wat een super -tips allemaal, en reduce fat fast ? Dacht het niet! Zoals zo vaak naar voren komt in deze topic: Je gezonde verstand gebruiken ,hoe moeilijk soms ook, al die verleiding van die mooie slanke figuurtje's, en "voor en na " foto's.

Vanavond de eerste keer cursus ( georganiseerd door Kruiswerk )het heet: Door dik en door dun! in een groep thema's behandelen en STAPJE voor STAPJE proberen gezonde gewoontes in je LEVEN te intregreren. Ik hoop dat het me ( eindelijk ) gaat lukken na "tig" pillen-poeders-thee-dieŽten, NU in gespek gaan met 8 vrouwen met ervaring en 2 proffesionele vrouwen ( dieŽtiste + maatschappelijk werker. )

Bij mij is het is het ( een vet ) muurtje dat ik om me heen bouw tegen de buitenwereld en mijn eigen gevoelens.

Daar ga ik nu ( eindelijk) maar eens werken, of het help? ik laat het jullie weten ( over 3 maanden ) het is in ieder geval gezond! groet THEA

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Robjee

Robjee

• >100 berichten
  • 209 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 24 januari 2006 - 17:17

Wordt er ook gekeken naar de oorzaak van het overgewicht?
Zijn de lange termijn-effecten bekend en wordt er gewerkt met de NVE-lijst?

Succes in ieder geval en een goede motivatie is al een goed begin!

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures