Springen naar inhoud

geld voor site

• Log in om te kunnen reageren

made in flanders

made in flanders

• >1k berichten
  • 1086 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 januari 2006 - 16:35

Zoals eerder al eens gezegd hebben wij een site met filmpjes op, een groot probleem is dat we na vier dagen al over de helft van onze breedbandte zitten. we kunnen meer plaats kopen maar dat kost weer geld en niemand wil nog eens geld bijgeven. Er zijn wel veel mensen die zeggen dat je op verschillende manier geld kunt verdienen met een site. Is er iemand die hier meer van weet?
Ik doel hier nu niet op bergen geld verdienen maar enkele euros om wat meer ruimte aan te kopen.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?
Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl
Our team needs you!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 23 januari 2006 - 17:33

Kijk eens goed op deze site :roll:
Een kleine google-advertentie stoort weinig mensen denk ik. Mij stoort het in ieder geval niet.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Cycloon

Cycloon

• >1k berichten
  • 4810 berichten
  • VIP

Geplaatst op 23 januari 2006 - 17:34

Het geld dat je hosting kost zal je niet terug verdienen door reclame te plaatsen op je site. Je hebt een heel hoog bezoekersaantal nodig vooraleer je echt iets van je site zal verdienen waar je desnoods je hosting met kan betalen. Maar er zijn heel wat gratis hosts te vinden:

Hier staan heel wat goede :roll:

Rogier

Rogier

• >5k berichten
  • 5679 berichten
  • VIP

Geplaatst op 23 januari 2006 - 17:38

Waar gaat het om, bandbreedte of diskruimte? Bandbreedte is als heel veel mensen je bestand downloaden, traffic dus, en diskruimte is als je heel veel bestanden online wilt zetten (ongeacht of veel mensen ze downloaden of niet).

Welke aantallen zit je ongeveer aan, en wat betaal je er gemiddeld voor? Ik wel eens gemerkt dat daar bij verschillende providers soms enorme verschillen tussen zitten.
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Cycloon

Cycloon

• >1k berichten
  • 4810 berichten
  • VIP

Geplaatst op 23 januari 2006 - 17:40

Als je echt bij een host wil blijven dan moet je zeker eens gaan kijken naar www.b-one.net die zijn echt spotgoedkoop, unlimited bandwidth en echt goeie hosting. Ik ken iemand die er nu gebruik van maakt en die heeft nog altijd geen problemen gehad :roll:

Bart

Bart

• >5k berichten
  • 7224 berichten
  • VIP

Geplaatst op 23 januari 2006 - 17:56

Als je echt bij een host wil blijven dan moet je zeker eens gaan kijken naar www.b-one.net die zijn echt spotgoedkoop, unlimited bandwidth en echt goeie hosting. Ik ken iemand die er nu gebruik van maakt en die heeft nog altijd geen problemen gehad  :roll:

Met goedkope providers moet je oppassen. Ik heb samen met een vriend bij active24.nl gezeten. Website is inmiddels 1.5 jaar uit de lucht, maar we krijgen nog steeds (spook)-facturen tot aan het dreigen met incassobureaus.

Op korte termijn advertentieinkomsten behalen is niet mogelijk. Google keert bijvoorbeeld pas bij $100 dollar uit. Een alternatief zou een sponsor kunnen zijn of het gebruik maken van gratis mirrors.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

made in flanders

made in flanders

• >1k berichten
  • 1086 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 januari 2006 - 17:59

Maar nu hebben we gekocht voor een heel jaar, dus daar kunnen we niet meer vanaf. ik heb het over zowel bandbreedte als diskruimte.
qua bandbreedte zitten we al over de helft na vier dagen (15 gig) en qua diskruimte kunnen we nog even voort, maar we zijn van plan over twee weken weer twee nieuwe filmpjes erop te zetten plus een interactief verhaal, dit zal heel wat ruimte kosten.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?
Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl
Our team needs you!

Cycloon

Cycloon

• >1k berichten
  • 4810 berichten
  • VIP

Geplaatst op 23 januari 2006 - 18:27

Met goedkope providers moet je oppassen. Ik heb samen met een vriend bij active24.nl gezeten. Website is inmiddels 1.5 jaar uit de lucht, maar we krijgen nog steeds (spook)-facturen tot aan het dreigen met incassobureaus.

Op korte termijn advertentieinkomsten behalen is niet mogelijk. Google keert bijvoorbeeld pas bij $100 dollar uit. Een alternatief zou een sponsor kunnen zijn of het gebruik maken van gratis mirrors.

B-one is niet zomaar de eerste de beste host hoor, ze hebben een heel goede repuatie en werken zelf samen met hewlet packard, dus ze zijn zeker betrouwbaar :wink:

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 27 januari 2006 - 10:56

Zulke datastreams (15 GB in 4 dagen :roll:) zijn meestal ook bij providers met "onbeperkte datalimiet" niet toegestaan. Er zit altijd een fair use regeling achter.

Het verspreiden van dergelijke grote bestanden gaat vaak beter via peer 2 peer networking. Die (legale) doelstelling heeft Kazaa geloof ik ook gehad (dus aanbieden van hun dienst aan bedrijven die veel grote bestanden aan klanten wilden versturen).

Je zou ergens een eigen machine als server in kunnen richten, en op je site dan wat links kunnen plaatsen ten behoeve van verscheidene peer 2 peer netwerken (bittorrent, eDonkey)

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 27 januari 2006 - 11:00

En zet ze anders op filefactory. Werkt goed en gratis. Wel af en toe een tikkie langzaam.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Rogier

Rogier

• >5k berichten
  • 5679 berichten
  • VIP

Geplaatst op 27 januari 2006 - 11:20

B-one is niet zomaar de eerste de beste host hoor, ze hebben een heel goede repuatie en werken zelf samen met hewlet packard, dus ze zijn zeker betrouwbaar  :wink:

Wat betaal je voor zo'n account? Met de website van mijn werk doe ik een dikke 300 GB per maand en het lijkt me stug dat dat bij B-one onder hun "unlimited bandwidth" valt, tenzij het erg veel kost.

(edit) ah, ik zie nu dat het goedkoopste account 1.25 per maand kost. Daar gaan ze je geen 300 GB traffic voor geven, zeker weten :roll:
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures