Eigen post als nieuw bericht

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 17.652

Eigen post als nieuw bericht

Ik krijg zowel gisteren als vandaag één van mijn eigen posts als nieuw bericht te zien. Dus ik heb gepost, sluit heel internet af, ga later weer hierheen, en dan staat die post als een voor mij nieuwe post (oranje dus). Kan dit komen door een wijziging die jullie hebben gemaakt, is het een simpele storing, of ligt het aan mijn computer? (Dat laatste lijkt mij sterk, want het was op 2 verschillende computers)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Eigen post als nieuw bericht

Ik krijg zowel gisteren als vandaag één van mijn eigen posts als nieuw bericht te zien.
Ja, dat heb ik ook af en toe. Denk dat het komt door de manier waarop wordt bepaald wanneer je het laatst was ingelogd. Ik denk dat hij dat iedere paar minuten registreert.


Stel dus deze volgorde:

aanwezigheidscheck - je post - je logt uit - aanwezigheidscheck

dan was je niet aanwezig op het moment dat je post werd geplaatst, en zie je 'm dus als nieuw.


Hoe dan ook: klopt inderdaad niet helemaal, maar het lijkt mij niet de moeite waard om dat te gaan (proberen te) maken.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 17.652

Re: Eigen post als nieuw bericht

Maken hoeft ook niet hoor. Het is dan waarschijnlijk gewoon toevallig 2x gebeurd. Ik vind het ook niet erg, het viel me op.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 808

Re: Eigen post als nieuw bericht

Dit is vrij normaal op veel verschillende forums.

Reageer