Rudeonline meeting...

Moderator: Miels

Reageer
Berichten: 252

Rudeonline meeting...

Hallo, zoals jullie misschien weten ben ik al enige tijd bezig met een discussie over de relativiteitstheorie. Je kunt mijn topic vinden op http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...d=142468#142468


Ik zou zelf graag een meeting willen organiseren waarin ik mijn theorie mag uitleggen en dat daar dan ook voor en tegenstanders zijn die hier verder over willen discuseren. Ik heb dit nog nooit zo gedaan, maar zou graag willen weten of er op dit forum geintereseerden zijn om een keer naar Amsterdam te komen zodat ik een soort van meeting kan organiseren.


Groeten,


rudeonline
Als iedereen naar rechts kijkt is het verstandig om ook eens naar links te kijken.

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Rudeonline meeting...

Lijkt me leuk, maar alléén als je eerst duidelijk kunt maken dat je écht iets vernieuwends te melden hebt. Vooralsnog heb ik de indruk dat je, met alle respect, geen snars begrijpt van de RT en telkens met allerlei zinloze voorbeelden aan komt zetten om de RT te ontkrachten terwijl die helemaal niet in tegenspraak met de RT zijn. Als je in dat andere ("laatste, definitieve") topic concreet kunt aangeven wat er mis is met de RT en wat jij daar voor oplossing voor hebt, dan heb je beslist mijn interesse.
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Gebruikersavatar
Berichten: 581

Re: Rudeonline meeting...

Ik heb zeker interesse, maar je zult met meer moeten komen dan enkel argumentatie.. Aangezien de RT op dit moment alles (binnen zijn toepassingsgebed) nog prima beschrijft, zal dit ook het minste zijn waar jouw theorie aan moet voldoen.. Ofwel, overtuig je publiek met een aantal voorbeelden, bijvoorbeeld waar je de geodetische vergelijkingen van een deeltje in de Schwartzschildmetriek wiskundig kan reproduceren met jouw theorie..
De kortste weg tussen twee punten is nooit een rechte lijn...

Berichten: 252

Re: Rudeonline meeting...

Het lukt mij niet om alles duidelijk te maken op het forum, daarom zou ik gewoon willen weten wie hier eens een middag over zou willen discuseren.


Ik zal hier natuurlijk ook mensen bij uitnodigen die mijn stelling wel ondersteunen.


En al zijn er nu maar een paar mensen die aangeven te willen komen, dat maakt mij niet uit. Ik denk dat ik de eerste keer toch maar iets van 10 personen zal benaderen voor deze "meeting", daarna zie ik wel verder.


Personen die willen komen kunnen mij een berichtje sturen. Ik ga dan iets regelen.


Rudeonline
Als iedereen naar rechts kijkt is het verstandig om ook eens naar links te kijken.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.413

Re: Rudeonline meeting...

Hapjes en drankjes gratis?

Berichten: 236

Re: Rudeonline meeting...

Zelfs geen reiskostenvergoeding vrees ik...jdr


Maar waarom doe je het niet gewoon hier rude...

heeft toch ook veel meer eeuwigheidswaarde dan lukraak gebabbel in een zaaltje?


Of denk je het op die manier beter uit te kunnen leggen....lijkt me niet hoor...


Toch veel goedkoper zo...en gemakkelijker....en objektiever.


Ik zal wel eens naar je theorie kijken...als je ook naar de mijne kijkt :roll:


Pieter

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Rudeonline meeting...

Het lukt mij niet om alles duidelijk te maken op het forum, daarom zou ik gewoon willen weten wie hier eens een middag over zou willen discuseren.
Ik heb al vele middagen met je gediscussieerd :roll:

Nogmaals, zodra je mij overtuigt dat je echt iets vernieuwends te melden hebt, ben ik graag van de partij. Maar vooralsnog lijkt het gewoon al stuk te lopen op jouw onbegrip van de RT. Je begrijpt niet hoe de RT werkt maar beweert wel dat hij niet klopt. Tja, waar hebben we het dan over?


De bedoeling van dat andere topic was om te pinpointen waar precies jouw meningsverschil met de RT lag. Dan hadden we tenminste een uitgangspunt. Nu gaat zoiets niet heel makkelijk, ik had wel de hoop en indruk dat we langzaam maar gestaag naar zo'n punt toewerkten. Wil je niet nog even proberen om daar op door te gaan, met name de vraag die ik hier concreet stel?


Bedenk dat een forum helemaal niet zo'n onhandig medium is. Je denkt misschien dat het veel sneller gaat als je "live" met mensen kunt discussiëren, maar het voordeel van een forum is natuurlijk wel dat je even rustig je antwoord kunt overdenken en zuiver kunt formuleren. Dat komt de discussie alleen maar ten goede.
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Berichten: 236

Re: Rudeonline meeting...

Bedankt voor deze vertaling....Rogier :wink:

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Rudeonline meeting...

Het lijkt mij compleet zinloos om naar een ontmoeting te gaan zolang jij niet in duidelijke bewoordingen kunt uitleggen waar de RT niet klopt, welke waarnemingen daarmee in twijfel getrokken worden, en hoe jouw theorie er precies (mathematisch) uit ziet. Anders is het zonde van mijn tijd...
Never underestimate the predictability of stupidity...

Reageer