Springen naar inhoud

Traagschuim matras

• Log in om te kunnen reageren

Deepsilence80s

Deepsilence80s

• >25 berichten
  • 67 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 30 januari 2006 - 20:27

Wel mijn ouders hebben zo eens eens een traagschuim matras aangeschaft omdat ze rug of schouderklachten hadden , ik vind het wel iets raar , dus als je met je hand in de mouse duwt blijft hij lang ingedrukt dan dat hij terug tot zijn oorsprongkelijke vorm is (balk dus)
bij normale mousse komt de plaats die je ingedruk hebt meteen terug en daar duurt het langer , zodat er ook geen druk is van andere lichaamsdelen die op een ander rusten (bvb je lichaam ligt op je arm tijdens het slapen, en dat is vervelend , bi jdie matras verspreid de druk zich, je zakt er dus gewoon in.Hoe zit dit eigenlijk in elkaar , zijn er miniscule gaatjes voor de lucht ofzo? zodat deze traag erin kan komen als je iets indrukt?
Sometimes life on Earth is just the same as life on Jupiter.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 31 januari 2006 - 08:07

FF gegoogled voor je, en raad eens waar ik uit kwam:
http://www.traagschuim.info/ (zo verdomde logisch eigenlijk :roll: )
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

maxxi

maxxi

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 23 februari 2006 - 12:36

De vraag; Hoe zit dit eigenlijk in elkaar , zijn er miniscule gaatjes voor de lucht ofzo? zodat deze traag erin kan komen als je iets indrukt?
Zoals ik het begrepen heb werkt het op 2 manieren. Ten eerste zijn de lucht belletjes inderdaad allemaal open en staan deze in verbinding met elkaar waardoor het materiaal eigenlijk geen tegendruk meer geeft als het in elkaar gedrukt wordt. Daarbij reageerd het ook op warmte. Het word zacht bij wrijving en dmv de lichaams temperatuur. Hierdoor voegt het naar je lichaamsvorm.
Ik heb zelf ook zo'n traagschuim matras en kan je vertellen dat het werkelijk super lekker slaapt. Het ligt gewoon heel fijn en maakt een perfect mal van je lichaam waardoor je eigenlijk helemaal niet meer hoeft te draaien...je doorbloeding wordt nergens afgekneld. Als je er zelf een wil zou ik wel even alle merken goed vergelijken want er is nogal wat verschil ...ik heb er zelf een van Health foam.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures