Documentaire eindwerk

Moderators: dirkwb, Xilvo

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 4

Documentaire eindwerk

Beste,

mss kennen jullie me van de toppic over het 'nutteloze' in de biologie, http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...showtopic=20730

Ik ben op zoek naar een professor die zich bezig houdt met hogere wiskunde. In concreto iemand die zich bezig houdt met een soort niet toepasbare wiskunde. Wiskunde die op dit ogenblik zijn functie niet kent.

Kunnen jullie me verder helpen...

XXXXXXXXXXXXX

PS: ook alle formules die jullie kennen en tot nu toe geen functie kregen zijn hier welkom...

Edit moderator (Elmo): Volgens de regels van het wetenschapsforum is het plaatsen van e-mail adressen niet toegestaan. Als je dat wil, dan kan je je e-mail in je profiel opnemen.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Documentaire eindwerk

Wat wil je ermee?
Never underestimate the predictability of stupidity...

Berichten: 8

Re: Documentaire eindwerk

Ik ben op zoek naar een professor die zich bezig houdt met hogere wiskunde. In concreto iemand die zich bezig houdt met een soort niet toepasbare wiskunde. Wiskunde die op dit ogenblik zijn functie niet kent.  

Kunnen jullie me verder helpen...  
Ik ben hier eigenlijk ook best benieuwd naar

Berichten: 336

Re: Documentaire eindwerk

Een groot gedeelte van de getaltheorie kreeg pas een toepassing met de komst van de noodzaak voor encryptie. misschien dat dat helpt.
Duct tape is like the force: it has a dark side, a light side and it holds the universe together.

Reageer