wiskunde aan de vrije universiteit a' dam

Moderators: dirkwb, Xilvo

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 171

wiskunde aan de vrije universiteit a' dam

Hio!

een vraagje:

Wat vinden jullie van de wiskundestudie aan de Vrije universiteit Amsterdam? Kan je daar studeren zonder je hbo-propedeuse te halen?Moet je bijv. minimaal 21 jaar zijn ofzo?

Wanneer mag je een toelatingstoets afleggen? kan je beginnen met de procedure als je pas 20 en je wordt begin volgende school jaar 21?Dus je wilt die toets maken begin schooljaar 2006/2007 ergens in September bijvoorbeeld, terwijl je pas in december 21 wordt?

dank je

Berichten: 336

Re: wiskunde aan de vrije universiteit a' dam

La la la : website:

http://www.math.vu.nl/contact.php

de onderwijsdirecteur weet vast meer. Wees niet bang om hem te emailen, hij zal denk ik blij zijn met iedere ziel die hij voor wiskunde kan winnen.
Duct tape is like the force: it has a dark side, a light side and it holds the universe together.

Berichten: 171

Re: wiskunde aan de vrije universiteit a' dam

haha..

dank je..

:roll:

Berichten: 150

Re: wiskunde aan de vrije universiteit a' dam

Ik studeer wiskunde aan de VU en ik weet dat men aan de VU soepeler is wat betreft het toelaten van HBO'ers dan de UvA. Maar of je zonder propedeuse HBO ook toegelaten wordt, weet ik niet. Ik zou zeggen, stuur een mailtje naar Freek van Schagen, hij is de studieadviseur aan de VU. Sirius heeft al een lijst gegeven geloof ik met mailadressen.

Reageer