Springen naar inhoud

[Natuurkunde]fysicaolympiade 2005 hulp bij oplossen.

• Log in om te kunnen reageren

fepo89

fepo89

• 0 - 25 berichten
  • 14 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 13 februari 2006 - 19:44

Hoi iedereen,

ik nog es voor de verandering :roll: ... ik moet de vragen van de fysica olympiade van 2005 oplossen ( met uitleg ) als huistaak ... graag zou ik ergens de antwoorden vinden, daar dat toch wel al handig zou zijn ... :P

kan er mij iemand helpen ?

dank u !!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Antoon

Antoon

• >1k berichten
  • 1750 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 13 februari 2006 - 20:18

de nederlandse natuurkunde olympiade?
http://www.natuurkundeolympiade.nl/#

StrangeQuark

StrangeQuark

• >1k berichten
  • 4160 berichten
  • VIP

Geplaatst op 13 februari 2006 - 23:05

Dus jij moet de natuurkunde olympiade oplossen, als huiswerk en je wilt de antwoorden vinden. Komt toch wel wat frauduleus over.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

fepo89

fepo89

• 0 - 25 berichten
  • 14 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 13 februari 2006 - 23:18

vind jij dan dat het nut heeft 5de jaars een fysica-olympiade te laten oplossen ? de meeste vragen hebben niet eens betrekking op de leerstof die we nu zien ?!

fepo89

fepo89

• 0 - 25 berichten
  • 14 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 13 februari 2006 - 23:20

ik dacht trouwens dat dit forum er ook was ter hulp van mensen met vragen ... ? misschien niet echt slim van mij om onmiddellijk alle antwoorden te vragen, maar enige hulp is welkom, want zo gemakkelijk zijn de vragen nu ook weer niet ...

dat even ter zijde :roll: !

StrangeQuark

StrangeQuark

• >1k berichten
  • 4160 berichten
  • VIP

Geplaatst op 13 februari 2006 - 23:21

Ach het is niet aan mij om het nut te bepalen van een opdracht. Je kan je afvragen hoeveel middelbare scholieren later nog een vervanginsweerstand moeten berekenen. Het was slechts een observatie, ik hoop dat het je lukt. Post iig de vragen ff, dan kunnen mensen je misschien zo helpen, wat heb je zelf al gedaan. Dan hebben wij het gevoel dat we niet alleen maar je huiswerk zitten te maken.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures