Versterkt Broeikaseffect

Moderators: jkien, Xilvo

Gesloten
Berichten: 36

Versterkt Broeikaseffect

Zonder het broeikaseffect is er geen leven op aarde mogelijk, door natuurlijke uitstoting van co2 (vulkanen) werd de ozonlaag gecreerd. nu stoten de mensen een hoop extra co2 uit dmv. energie opwekking etc. wat is jullie mening van het VERSTERKT broeikaseffect, mijn mening luid: het maakt niets uit dat het warmer word op aarde, we doen onze dijken nog wat omhoog en de ijstijd word uitgesteld.

Nou en :roll:

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: Versterkt Broeikaseffect

Als we even buiten beschouwing laten of een opwarming van de aarde inderdaad onze eigen schuld is of dat het een natuurlijk fenomeen is:

Wat denk je dat de sociale gevolgen zullen zijn als grote stukken aarde minder leefbaar worden dan ze nu al zijn?

Ik vind "Nou, en..." een uitspraak waarvan ik vermoed dat je er met spijt aan zal terugdenken als het aardklimaat inderdaad wezenlijk zou veranderen.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 36

Re: Versterkt Broeikaseffect

Wat denk je dat de sociale gevolgen zullen zijn als grote stukken aarde minder leefbaar worden dan ze nu al zijn?
De nu al warme gebiede zullen inderdaad minder leefbaar worden maar de koude gebieden zullen weer op gelijke mate meer leefbaar worden, als we in de volgende ijstijd zitten zonder het versterkt broeikaseffect zal Nederland bv. weer in een poolwoestijn veranderen
Ik vind "Nou, en..." een uitspraak waarvan ik vermoed dat je er met spijt aan zal terugdenken als het aardklimaat inderdaad wezenlijk zou veranderen.
: nou en is misschien een beetje onverschillig, wat ik totaal niet probeer te zijn.

Berichten: 36

Re: Versterkt Broeikaseffect

quote is mislukt mijn escuses daarvoor :roll: :P

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Versterkt Broeikaseffect

je quote heb ik aangepast, en ik heb even de leuke zoekfunctie gebruikt die we sinds kort hebben geïmplementeerd, et voilá:

http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...er=asc&&start=0

Daar gaan we dus ook verder.

-slotje-
Appareo decet nihil munditia?

Gesloten