Vrije ruimte economie

Moderator: Rhiannon

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 8

Vrije ruimte economie

We moeten voor de vrije ruimte van economie een werk maken over : "de invloed van de 1e en 2e oliecrisis (1970-1980) op onze (de westerse) economie".

Ik heb het internet reeds volledig doorgefladderd, maar niet genoeg informatie gevonden. Dit heb ik nog nodig: de eigenlijke gevolgen van de crisissen op onze economie (ik heb alleen iets gevonden over autoloze zondagen ) en een aantal redenen van de tweede crisis ( jaren '80)

Alvast bedankt,

smunky.

Berichten: 6

Re: Vrije ruimte economie

wat dacht je van een boek lezen in plaats van al dat gesurf, zoiets als dit

Berichten: 8

Re: Vrije ruimte economie

merci voor de tip, maar daaraan had ik ook wel al gedacht. Toch spijtig dan dat de bibliotheek in mijn gemeente niet aan het nodige voldoet en dat de bib van Sint-Gillis (of gelijk welke andere degelijke bib) een beetje veraf ligt voor ons.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: Vrije ruimte economie

En kan jouw eigen bib niet aan de boeken in andere bibliotheken? Net over de grens in Zeeland is het zo georganiseerd dat wie een boek nodig heeft dat in een andere bib in Zeeland wél beschikbaar is, dat binnen twee werkdagen in zijn eigen bib kan afhalen (mits het niet uitgeleend was natuurlijk)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 8

Re: Vrije ruimte economie

'k zal het eens vragen

Reageer