raket

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer

raket

kan iemand me eens doormailen hoe je een simpele waterstofraket maakt en als je nog andere raketten weet om te maken mag je ze gerust ook doormailen

bezoek een keertje mijn site http://users.pandora.be/sisaritohi

edit by moderator: geen emailadressen in berichten. gelieve even de forumregels door te nemen alvorens te posten!

edit 2: heb je andere berichtje verwijderd. Eenmaal is wel voldoende.

Gebruikersavatar
Berichten: 742

Re: raket

Een waterstofraket?! :shock: Bedoel je geen waterraket? In dat geval zijn er al twee topics over open.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.172

Re: raket

Wil je de X-prize in de wacht slepen? :shock:

Berichten: 13

Re: raket

ik lanceer met mijn vrienden watterraketten :shock: http://members.lycos.nl/teamthunderbolts

Gebruikersavatar
Berichten: 1.210

Re: raket

indien het over waterraketten gaat: ga hier of een andere topic die daar reeds overgaat.

Geef even een seintje via pb als het inderdaad over waterraketten gaat, dan kan deze topic gesloten worden
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.

Re: raket

ja inderdaad een kleine niet zo gevaarlijk waterstofraketje dat goed vliegt

Re: raket

Informeer eens bij de nasa :wink:

Ik denk dat je de waterstof moet samendrukken (tot vloeistof?) en uit een klein gaatje laten spuiten (denk aan de zuurstof?) en als deze uit het gaatje spuit deze laten ontbranden.

Re: raket

IK weet niet hoe je er een moet maken maar ik weet wel hoe je waterstof als brandstof kan gebruiken, als je intresse hebt mail naar xxxxxxxxxxxxxx

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: raket

Waterstof als brandstof gebruiken is zeer gevaarlijk. Denk dus goed na waar je mee bezig bent... boem=auw.

Afbeelding

De Challenger raket van NASA vloog op een waterstof/zuurstof mengsel... :shock:
Never underestimate the predictability of stupidity...

Berichten: 12

Re: raket

Ik denk dat hij een waterraket bedoelt. Een waterstof raket bouwen is toch vrij ingewikkeld en gevaarlijk... En een ander alternatief is het bouwen van modelraketten die op vaste brandstof vliegen.

Reageer