A cure for AIDS ..??! (United States Patent 5,676,977)

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 48

A cure for AIDS ..??! (United States Patent 5,676,977)

Hoi,

Dit gaat over een mogelijk geneesmiddel voor AIDS, ja ongeloofelijk niet. Dat dacht ik ook, ik heb vele internet paginas doorgespit en het schijnt toch echt waar te zijn. Maar omdat ik grote twijfels heb over de echtheid wil ik vragen aan mensen hier op het wetenschapsforum om dit eens te gaan bekijken en om hun bevindingen hier te plaatsen.

Een mogelijk geneesmiddel tegen AIDS is op 17-oktober-1997 gepatenteerd door een Meneer Antelman; Marvin S.

http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?...RS=PN/5,676,977

De eerste persoon op wie dit geneesmiddel is getest is Boyed Graves.
On November 19, 2001, American Boyd Ed Graves became the first person to receive the US patented CURE for AIDS in the United States. Yes, you heard it right. A CURE for AIDS. This man once tested positive for the virus, now they can find no trace of it in his system. Yes, Boyd Graves is fighting mad. While our government rests on its laurels, focusing on issues with many other countries, people are dying every day from a disease that can be cured with a simple shot that will cost about $9.00 to make.
Er zijn nog veel meer paginas gerelateerd aan deze meneer. Hopelijk zijn er mensen op dit forum die hier verstand van hebben en mij antwoord kunnen geven of dit nu echt waar is of niet.

Groeten,

Amstelerdam.

Berichten: 159

Re: A cure for AIDS ..??! (United States Patent 5,676,977)

Ach, met patenten moet je nooit te vroeg juichen. De farmaceutische industrie vraagt onderhand op elk kleinigheidje een patent aan. Sowieso duurt de daadwerkelijke ontwikkeling van een medicijn van zichzelf al minstens tien jaar.

En als het echt een revolutionair medicijn zou zijn, had het voorpagina's gehaald van alle wetenschappelijke bladen met de hoogste indexen hoor... en ik heb het niet gezien daar...

Maar goed, er wordt dus wel aan gewerkt, zo blijkt...

Berichten: 48

Re: A cure for AIDS ..??! (United States Patent 5,676,977)

ja er wordt aan gewerkt, al heel lang.

Heb je ook de gegevens bekeken ?

ik vraag me af, kloppen zijn gegevens..

er schijnt er een persoon genezen verklaard te zijn..

zoals in de quote staat

Berichten: 159

Re: A cure for AIDS ..??! (United States Patent 5,676,977)

Ja ik zag het, maar -om maar even een cliche uit de kast te trekken- een zwaluw maakt nog geen zomer...

Klinische studies duren namelijk jaaaaaren. En er is ook een geval bekend van iemand die immuun is voor HIV.

Niet dat ik je goeie hoop de grond in wil boren, maar toch...

Berichten: 48

Re: A cure for AIDS ..??! (United States Patent 5,676,977)

ja okay.. misschien een cliche misschien ook wel niet...

Jij brengt ook een cliche naar voren, het is niet gepubliceerd daarom.. bestaat het niet.. beetje kortzichtig sorry voor mijn denkwijze..

Berichten: 159

Re: A cure for AIDS ..??! (United States Patent 5,676,977)

Hmm, dat ben ik toch niet met je eens....

Ik heb niet gezegd 'het is niet gepubliceerd dus bestaat het niet', ik bedoel meer dat het zoals 100.000 andere patenten NOG niet gepubliceerd is, en dat het daarom dus (nog) niet werkt...

Reageer