Verkiezingsacties

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Verkiezingsacties

Ik kreeg pas een mailtje van de SP (heb ik me voor ingeschreven, dus het was geen spam). Vond 'm wel creatief, dus ik wilde 'm met jullie delen:

Oh ja, ik woon dus in Eindhoven, dat is wel even relevant.
Jan Marijnissen schreef:Beste Miels,

Er is op dit moment iemand onderweg naar je met een speciale boodschap. Op http://www.eenbeternederlandbeginthier.nl/...7026&pwd=SHVDKW zie je live opnames. Meteen ff kijken hoor!

Groetjes,

Jan Marijnissen
Zijn jullie nog andere leuke dingen tegen gekomen?
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Verkiezingsacties

Hier in Tilburg worden wij gestalkt door Smolders. Het was de chauffeur van Fortuyn, en nu wil hij iets dergelijks als Fortuyn landelijk probeerde lokaal hier proberen. Op elke straathoek/lantaarnpaal zie je z'n hoofd. Wordt nu al gek van m, dus dat is al een reden om niet op m te stemmen.

En omdat hij zegt dat hij alles beter weet, maar alleen maar open deuren intrapt en zegt wat mensen willen horen (goh, waar kennen we dat van?).
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 220

Re: Verkiezingsacties

Gisteren was er in de hoofdstraat bij ons in Hoogeveen allemaal campagnes.

Je kreeg rozen, verkiezingsblaadjes, ballen, suikerspinnen en allemaal van dat soort spul in je handen gedrukt.

's Avonds was de uitgaansstraat helemaal overdekt en treedde jannes op...

dat laatste was georganiseerd door de VVD.

En twee dagen ervoor begonnen ze al met busjes rond te rijden met reclame.
"If you use your head, you won't get fat, even if you eat sweets"

"I just can’t sit any other way than this. If I sit the way other people do, my reasoning ability drops by 40%."

"Will you be eating that cake?...say what you want, but I will be taking the cake."

Berichten: 26

Re: Verkiezingsacties

Bij ons deelde ze van het weekend in het dorp ook rozen uit, papiertjes balonnen jojo's kan mij het schelen wat allemaal wel niet. Ik kreeg alleen niks :roll:
Bij gebrek aan beter: .

Gebruikersavatar
Berichten: 220

Re: Verkiezingsacties

Bij ons deelde ze van het weekend in het dorp ook rozen uit, papiertjes balonnen jojo's kan mij het schelen wat allemaal wel niet. Ik kreeg alleen niks :P


Wees gerust,

Ik ook niet, ze zagen vast aan mijn gezicht dat ik geen potentiele kiezer was... :roll:
"If you use your head, you won't get fat, even if you eat sweets"

"I just can’t sit any other way than this. If I sit the way other people do, my reasoning ability drops by 40%."

"Will you be eating that cake?...say what you want, but I will be taking the cake."

Reageer