Springen naar inhoud

Verkiezingsacties

• Log in om te kunnen reageren

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 03 maart 2006 - 21:56

Ik kreeg pas een mailtje van de SP (heb ik me voor ingeschreven, dus het was geen spam). Vond 'm wel creatief, dus ik wilde 'm met jullie delen:

Oh ja, ik woon dus in Eindhoven, dat is wel even relevant.

Beste Miels,

Er is op dit moment iemand onderweg naar je met een speciale boodschap. Op http://www.eenbetern...7026&pwd=SHVDKW zie je live opnames. Meteen ff kijken hoor!

Groetjes,

Jan Marijnissen

Zijn jullie nog andere leuke dingen tegen gekomen?

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 03 maart 2006 - 22:17

Hier in Tilburg worden wij gestalkt door Smolders. Het was de chauffeur van Fortuyn, en nu wil hij iets dergelijks als Fortuyn landelijk probeerde lokaal hier proberen. Op elke straathoek/lantaarnpaal zie je z'n hoofd. Wordt nu al gek van m, dus dat is al een reden om niet op m te stemmen.

En omdat hij zegt dat hij alles beter weet, maar alleen maar open deuren intrapt en zegt wat mensen willen horen (goh, waar kennen we dat van?).
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Banana

Banana

• >100 berichten
  • 220 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 05 maart 2006 - 13:14

Gisteren was er in de hoofdstraat bij ons in Hoogeveen allemaal campagnes.
Je kreeg rozen, verkiezingsblaadjes, ballen, suikerspinnen en allemaal van dat soort spul in je handen gedrukt.
's Avonds was de uitgaansstraat helemaal overdekt en treedde jannes op...
dat laatste was georganiseerd door de VVD.
En twee dagen ervoor begonnen ze al met busjes rond te rijden met reclame.
"If you use your head, you won't get fat, even if you eat sweets"
"I just can’t sit any other way than this. If I sit the way other people do, my reasoning ability drops by 40%."
"Will you be eating that cake?...say what you want, but I will be taking the cake."

marloes

marloes

• >25 berichten
  • 26 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 07 maart 2006 - 20:07

Bij ons deelde ze van het weekend in het dorp ook rozen uit, papiertjes balonnen jojo's kan mij het schelen wat allemaal wel niet. Ik kreeg alleen niks :roll:
Bij gebrek aan beter: .

Banana

Banana

• >100 berichten
  • 220 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 08 maart 2006 - 16:42

Bij ons deelde ze van het weekend in het dorp ook rozen uit, papiertjes balonnen jojo's kan mij het schelen wat allemaal wel niet. Ik kreeg alleen niks :P

Wees gerust,
Ik ook niet, ze zagen vast aan mijn gezicht dat ik geen potentiele kiezer was... :roll:
"If you use your head, you won't get fat, even if you eat sweets"
"I just can’t sit any other way than this. If I sit the way other people do, my reasoning ability drops by 40%."
"Will you be eating that cake?...say what you want, but I will be taking the cake."

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures