Springen naar inhoud

elektro allergie

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

nachtvlinder

nachtvlinder

• 0 - 25 berichten
  • 6 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 05 maart 2006 - 10:49

vreemde kwestie...er zijn honderdduizend middeltjes op de markt voor de meest uiteenlopende allergische reacties die er zijn...En bij 9 vd 10 reacties beperken de symptomen zich tot alleen een jeuk en of uitslag her en der
Zeker niet dat ik op zoek ben naar bepaalde medicatie, maar tevens het internet is overmatig besmet met medische en allergiŽn gelinkte pagina's. Nou is misschien wel niks zo vanzelfsprekend voor de betreffende leefomgeving en zijn mensheid, als elektro. OVERAL waar je je fysiek kunt bevinden lopen sporen van verschillende elektromagnetische stralingen. Laat ik nou voor die stralingen strontallergisch zijn! Hoofdpijn, duizeligheid, concentratiestoornissen, misselijkheid, jeuk, uitslag en op de lange termijn depressie en chronische vermoeidheid zijn voorbeelden van tot nog toe bekende symptomen.
Ik zoek en ik zoek en ik zoek naar meer informatie...maar veel verder kom ik niet omdat deze allergische aandoening nog volop onder de loep ligt bij hopelijk wijze wetenschappelijke onderzoekers...
In september start ik in A'dam met de studie psychobiologie, waar sowieso n groot deel van mijn interesses liggen...en ik zal mijn uiterste best doen een vernieuwend profielwerkstuk te schrijven over deze "Elektro Allergie"...
Maar...misschien zijn mensen mij voor geweest met het vinden van nuttige informatie of misschien herkent iemand zich (voor n deel) in mijn verhaal, dan lees ik graag wat van je terug en wie weet helpen we elkaar digitaal elektrisch geladen verder... :roll:

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

klazon

klazon

• >5k berichten
  • 6610 berichten
  • Pluimdrager

Geplaatst op 05 maart 2006 - 13:48

Hoe weet je zeker dat je allergie wordt veroorzaakt door elektromagnetische straling?
Niet dat ik het wil tegenspreken, maar dit is een beÔnvloeding die kennelijk een zeer klein aantal mensen treft. En daarnaast heb je mensen die hun hele werkzame leven doorbrengen in hoogspanningsstations en niks voelen.

nachtvlinder

nachtvlinder

• 0 - 25 berichten
  • 6 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 12 maart 2006 - 11:37

Irritaties ontstaan bij contact met o.a. elektromagnetische apparatuur.
En dergelijke irritaties nemen weer af bij het stoppen van direct contact
met bepaalde apparaten zoals, pc's, vůůral de harde schijf, beveiligingsapparatuur, maar ook, lampen, televisies en nog veel meer...
Daarnaast heb ik helaas al vaker dan op 1 hand te tellen is kortsluiting gemaakt
bij het bedienen van een apparaat. Voorbeelden hiervan zijn, radiowekkers, lampen en tondeuses...
Alle informatie over EO (Elektronische Overgevoeligheid) die ik tot nog toe kan
vinden leg ik onder de loep...
Veel voorkomende symptomen zijn bij mij; nervositeit, trillingen, lichte schokken, duizeligheid, zoemen in mijn hoofd en het letterlijk na een korte tijd ziek worden (langdurige hoofdpijn en misselijkheid).
Daarnaast zijn de schokken die ik door mijn lijf krijg op een moment van kortsluiting erg onprettig en ik ben ook zeker op zoek naar meer informatie van de precieze oorzaak hiervan en zeker naar de medische gevolgen van elektrische schokken.
Na zo'n schok voel ik mij een half uurtje licht in mijn hoofd en heb ik t gevoel dat ik echt weg moet rennen van alle elektriciteit om mij heen. Niet voor niks want als ik na een geval van kortsluiting weer meteen in de buurt kom van een ander elektromagnetisch apparaat gaat deze ook reageren...
Raar maar waar...
Hopelijk een beetje een duidelijk overzicht van deze Elektronische Overgevoeligheid. (www.electroallergie.org)

klazon

klazon

• >5k berichten
  • 6610 berichten
  • Pluimdrager

Geplaatst op 12 maart 2006 - 23:35

Ik vind dit een heel vreemd verhaal. Als ik het goed begrijp maken apparaten vanzelf kortsluiting als jij er met je vingers aanzit? En als iemand anders hetzelfde doet met hetzelfde apparaat, gaat het dan wel goed?

En de ongemakken die je zelf ondervindt lijken me ook een beetje overtrokken. Zit het niet tussen de oren? Ik kan me niet voorstellen dat normale huishoudelijke apparaten zoveel elektromagnetische staling afgeven dat je daar iets van merkt. Zoals ik al eerder zei, er zijn mensen die dagelijks uren in hoogspanningsstations werken waar de straling vele malen sterker is dan in een woonhuis, en ik heb nog nooit gehoord dat iemand daar ziek of misselijk van werd.

Lala

Lala

• >1k berichten
  • 3149 berichten
  • VIP

Geplaatst op 13 maart 2006 - 08:10

dit forum is niet bedoeld voor persoonlijke problemen. Kijk eens in de bijsluiter van het medisch forum, of liever, ga naar de huisarts met je problemen. Die kan beter uitsluitsel geven en een diagnose stellen.

-slotje-
Appareo decet nihil munditia?

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures