vakje quote rechts boven

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 91

vakje quote rechts boven

als iemand op een onderwerp reageerd staat er quote rechts boven in het bericht.kennelijk doe ik iets verkeerd aangezien er bij mij veel meer verschijnt?
It's just an illusion !

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: vakje quote rechts boven

als iemand op een onderwerp reageerd staat er quote rechts boven in het bericht.kennelijk doe ik iets verkeerd aangezien er bij mij veel meer verschijnt?

Wanneer je op "quote" drukt, geef je een antwoord op het bericht waar het knopje boven staat. Verschil tussen "quote" en "antwoord" is dat bij "quote" ook de oorspronkelijke tekst van het bericht waar je op reageert wordt getoond. Om gelijk een voorbeeld te hebben heb ik zojuist ook op quote gedrukt. Het resultaat is inderdaad een tekstvak, waar al vanalles instaat (te weten het oorspronkelijke bericht waar je op reageert). In dit geval is dat dus jouw text. Na deze tekst ben ik gaan tiepen (en dat lees je nu dus).


Wanneer je "quote" gebruikt is het overigens netjes om wel de stukjes weg te laten die bij je antwoord niet van toepassing zijn (ook middenin kan je gedeeltes weglaten. Het is gebruikelijk daar dan (...) neer te zetten).
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer