ongelezen berichten

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

ongelezen berichten

"een voetganger is een man met een echtgenote en twee volwassen dochters, en slechts drie auto's"


Er staan hier drie computers in huis, en vier potentiele gebruikers. Werk gaat voor op spel, dus ik moet nog wel eens verhuizen naar een andere (meestal 'mindere')computer. Ik sluit dan het forum af, verhuis naar de andere computer, en start explorer weer op en surf naar het forum.


Ineens staan alle klokjes voor de topictitels weer blank, alsof ik alle berichten gelezen zou hebben. Dit overkomt me niet als ik op één en dezelfde computer per ongeluk mijn forumbezoek afsluit, en even later mijn bezoek hervat.


Enig idee of ik iets fout doe?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: ongelezen berichten

Als ik mijn laptop al dan niet per ongeluk sluit staat zowiezo alles weer blank, hoewel ik liever zou hebben van niet.

Met andere woorden, ik heb geen flauw idee.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 150

Re: ongelezen berichten

Zo af en toe geven de onderwerpen aan dat er geen nieuwe berichten in staan, terwijl dit wel het geval is. Ik moet dan ook naar de tijd en datum van het laatste bericht kijken of het al dan niet nieuwe berichten bevat.
Ik weet weinig van veel

Gebruikersavatar
Berichten: 220

Re: ongelezen berichten

Ik heb het ook wel eens. De computer bedoelt dan denk ik niet dat je alles gelezen hebt, maar dat sinds je laatste bezoek (ookal is dat drie minuten geleden) geen nieuwe berichten bij zijn gekomen, afgezien van degene die er al waren toen je drie minuten geleden ook al inlogde.


Een beetje moeilijk uit te leggen, hoop dat jullie het snappen.

Anders zal ik nog wel een keer beter proberen uit te leggen wat ik bedoel.
"If you use your head, you won't get fat, even if you eat sweets"

"I just can’t sit any other way than this. If I sit the way other people do, my reasoning ability drops by 40%."

"Will you be eating that cake?...say what you want, but I will be taking the cake."

Gebruikersavatar
Berichten: 150

Re: ongelezen berichten

Het komt ook voor als ik het forum niet verlaat.
Ik weet weinig van veel

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: ongelezen berichten

Het gaat hier om sessies. Zodra een sessie beindigd is (uitloggen, browser afsluiten, andere computer) worden alle berichten als gelezen gemarkeerd. Dit geld echter niet voor het sluiten van een tabblad in firefox. Zolang de browser zelf nog draait is de sessie nog gewoon open.


Er is hier een mod voor die berichten alleen als gelezen markeerd als jij ze ook inderdaad gelezen hebt of als zodanig hebt gemarkeerd. Dit is echter een zeer ingewikkelde mod en de eerste poging een klein jaar geleden was niet succesvol. Misschien dat ik er ooit nog eens induik, maar dan moet ik wel de tijd hebben.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: ongelezen berichten

mocht je ooit tijd en zin hebben om dat te doen, zeker doen. Want het zou soms wel handig zijn.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: ongelezen berichten

Inderdaad, het zou makkelijk zijn. Maar ik heb die mod ook bekeken voor mijn eigen forum, en begin er nog maar niet aan. Zoals Bart al zei, het is een heel ingewikkelde. En als je een foutje maakt dan heb je geheid storingen.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Reageer