Springen naar inhoud

toelatingsexamen arts

• Log in om te kunnen reageren

-=zweistein=-

-=zweistein=-

• >100 berichten
  • 237 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 08 maart 2006 - 14:36

Weet iemand of er boekjes over de toelatingsexamen verkocht worden want ik heb dat nodig voor de toelatingsexamen
The first writing, science, mathematics, law and philosophy in the world, making the region the center of what is called the "Cradle of Civilization" - Iraq

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Napoleon Dynamite

Napoleon Dynamite

• >250 berichten
  • 778 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 08 maart 2006 - 16:21

Bedoel je een voorbereidingsboekje dat je kan nagaan wat er van je verwacht met bijvoorbeeld voorbeeldoefeningen?
Dan zou ik naar je docent fysica of chemie gaan, die worden met die vragen jaarlijks geconfronteerd en die mensen helpen je graag.
An diesem Beispiel sehen Sie, meine Damen und Herren, dass Politiker, die die Nase vorn haben, Intellektuelle ins Schlepptau nehmen können

mo˛

mo˛

• >250 berichten
  • 436 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 12 maart 2006 - 16:54

Weet iemand of er boekjes over de toelatingsexamen verkocht worden want ik heb dat nodig voor de toelatingsexamen

Normaal gezien vind je ze ook in de bib, zo'n boek met de vragen van de vroegere toelatingsexamen burgerlijk.

-=zweistein=-

-=zweistein=-

• >100 berichten
  • 237 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 12 maart 2006 - 20:16

heel erg bedankt
The first writing, science, mathematics, law and philosophy in the world, making the region the center of what is called the "Cradle of Civilization" - Iraq

mo˛

mo˛

• >250 berichten
  • 436 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 13 maart 2006 - 18:13

Graag gedaan, btw die zijn zeker van een degelijk niveau, allé toen ik dat zag op het eerste zicht.:roll:

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures