toelatingsexamen arts

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 237

toelatingsexamen arts

Weet iemand of er boekjes over de toelatingsexamen verkocht worden want ik heb dat nodig voor de toelatingsexamen
The first writing, science, mathematics, law and philosophy in the world, making the region the center of what is called the "Cradle of Civilization" - Iraq

Gebruikersavatar
Berichten: 778

Re: toelatingsexamen arts

Bedoel je een voorbereidingsboekje dat je kan nagaan wat er van je verwacht met bijvoorbeeld voorbeeldoefeningen?

Dan zou ik naar je docent fysica of chemie gaan, die worden met die vragen jaarlijks geconfronteerd en die mensen helpen je graag.
An diesem Beispiel sehen Sie, meine Damen und Herren, dass Politiker, die die Nase vorn haben, Intellektuelle ins Schlepptau nehmen können

Gebruikersavatar
Berichten: 436

Re: toelatingsexamen arts

Weet iemand of er boekjes over de toelatingsexamen verkocht worden want ik heb dat nodig voor de toelatingsexamen


Normaal gezien vind je ze ook in de bib, zo'n boek met de vragen van de vroegere toelatingsexamen burgerlijk.

Berichten: 237

Re: toelatingsexamen arts

heel erg bedankt
The first writing, science, mathematics, law and philosophy in the world, making the region the center of what is called the "Cradle of Civilization" - Iraq

Gebruikersavatar
Berichten: 436

Re: toelatingsexamen arts

Graag gedaan, btw die zijn zeker van een degelijk niveau, allé toen ik dat zag op het eerste zicht. :roll:

Reageer