Leg hier je avatar uit

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 1.172

Leg hier je avatar uit

Je avatar oftewel het plaatje links van de berichten is vaak meer dan een plaatje alleen. Ik probeer tenminste een plaatje te zoeken wat meer dan alleen maar mooi is. Hierin ben ik ongetwijfeld niet de enige.

Helaas ben je nooit in staat om te vragen waar de avatar voor staat of wat er in staat, want dat is altijd offtopic, sterker nog het plaatje veranderd van tijd tot tijd. Je zou een pm kunnen sturen, maar tja dan weet maar 1 iemand het. Dus wil je uitleggen waar je avatar op slaat: doe het hier!!! Laat hier je intellectueel exhibitionisme gaan!!!

Ik zal de spits afbijten:

Afbeelding

Dit is een silhouet van het Mirador de Colón (Columbus Monument)

Erop staat Columbus die met zijn hand wijst naar de nieuwe wereld. Ben kort geleden in Barcelona geweest, dus het zit nog vers in het geheugen vandaar. Hieronder nog een plaatje van het hele monument.

Afbeelding

Berichten: 159

Re: Leg hier je avatar uit

Tja, wat valt er te zeggen over mijn avatar... :shock: ik zal maar zeggen dat ie vrij willekeurig gekozen is, voornamelijk omdat ik nog geen betere kon vinden, aangezien 't allemaal moet kloppen qua pixels...

Misschien kunnen we er een leg-je-naam-uit-topic aan vastkoppelen? Mijn naam spreekt eigenlijk voor zich: ik heb HLO-microbiologie gedaan en daarna een studie (Medische) Biologie. Dus vandaar Bio (hoewel ik me met meer onderwerpen bemoei, niet gehinderd door vereiste voorkennis soms)....

Gebruikersavatar
Berichten: 1.172

Re: Leg hier je avatar uit

Voor als je de vuiligheid weghaalt!

Afbeelding

:shock:

'k heb trouwens met deze post een freaky aantal berichten!!! Toeval???

Gebruikersavatar
Berichten: 581

Re: Leg hier je avatar uit

Mijn avatar is een Escher driehoek, maar dan van kubusjes... Had een tijd geleden eens iets dergelijks op een tafeltje in een collegezaal zien staan en dacht: Heej, dat is leuk, dat kan ik beter!

Dus heb ik em ff op mn pc gemaakt (grotendeels met paint :shock: en een beetje paint shop pro)..

Ik vind Eschers' werk altijd fascinerend.. Vandaar dus..

Afbeelding
De kortste weg tussen twee punten is nooit een rechte lijn...

Berichten: 67

Re: Leg hier je avatar uit

Mijn avatar is heel simpel uit te leggen. Het heeft wil niks met wetenschap ofzo te maken. Hoewel fantasy mss als een heel aparte wetenschap mag beschouwd worden. Ik ben dus dol op fantasy en 'k ben ook zo'n beetje bezig met tekenen en schilderen. 'k Zit wel nog in een beginfase, dus veel meot ge nog nie verwachten. De draak is een schilderij dat ik gemaakt heb (A3 formaat) gebaseerd op een tekening op mijn pull. Dit is een grotere versie: Afbeelding

Mijn nick komt Draco Dralion, het hoofdpersonage van een verhaal dat ik zo een beetje aan het schrijven ben. Natuurlijk is het een Fantasy verhaal :shock:

Greetz

Draco

Gebruikersavatar
Berichten: 742

Re: Leg hier je avatar uit

Dit is leuk: Psychology of Avatars.

Afbeelding

De mijne heb ik van een site geplukt over microscopie denk ik. Ik zocht een prentje van een cel of een eencellige en kwam dit tegen, het had ongeveer het juiste formaat (enkel moest ik er de kantjes nog afknippen). Geen idee wat het is. Ik heb hem dan maar gepakt en gehouden. Ik zocht een cel omdat biologie de wetenschap is die me het meeste boeit.
Zeg nooit: 'Ik kan me niet voorstellen dat dit-of-dat zich heeft kunnen ontwikkelen door natuurlijke selectie' en neem iemand die dat zegt nooit serieus. Keer op keer blijkt het een inleiding te zijn tot een intellectuele bananenschil-ervaring.(Dawkins)

Gebruikersavatar
Berichten: 1.107

Re: Leg hier je avatar uit

Ik probeer in mijn avaters altijd iets van muziek terug te laten komen.

Mijn huidige is een soort silhouet van Eric Clapton, zoals eenieder wel weet een erg goede gitarist. Hij wordt door velen gezien als de tweede beste gitarist ter wereld, achter ons aller vriend Jimi Hendrix natuurlijk.

Wel, ik vond dit wel een mooi plaatje en dus heb ik hem aangepast aan de eisen voor een avater.

Mijn sig (het stukkie tekst hieronder) heeft daar ook mee te maken, Eric Clapton wordt namelijk ook wel Mr. Slowhand genoemd, daarop doelend op de manier waarop hij gitaar speelt/kan spelen. Men zegt dat hij de enige blanke is die de blues kan spelen.

En het stukje daaronder is een zogenoemde tab, een soort muziekschrift voor gitaren, van het intro van het nummer Layla, wat ik zijn beste nummer vind.

Dus.

Berichten: 67

Re: Leg hier je avatar uit

Mijn onderschrift heb ik oorspronkelijk van de band Blind Guardian. Het zou ook een beroemd zinnetje zijn uit het stuk Hamlet als ik me niet vergis door William Shakespear...

Greetz

Draco

Gebruikersavatar
Berichten: 589

Re: Leg hier je avatar uit

De mijne is een of ander vliegend object dat net door de geluidsbarriere is gegaan en daarbij een soort van wolkje achter laat. :shock:
How will it end?

Gebruikersavatar
Berichten: 75

Re: Leg hier je avatar uit

Mijn avatar is het ruimteschip "Voyager" (Intrepid class) uit Star Trek: Voyager series.

ik ben namelijk een verwoed star trek fan, en ik werd die sinusfunctie wat beu :shock:

[/img]
True knowledge is knowing that you know nothing

Gebruikersavatar
Berichten: 581

Re: Leg hier je avatar uit

@Draco: Superb schilderwerkje!!
De kortste weg tussen twee punten is nooit een rechte lijn...

Berichten: 1.404

Re: Leg hier je avatar uit

Doemdenker,

Is jou vliegend object geen Star Trek schip?

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Leg hier je avatar uit

Mijn avatar is Elmo (uit Sesamstraat). Elmo = goed, goed is nog lang niet Elmo! :shock:
Never underestimate the predictability of stupidity...

Berichten: 67

Re: Leg hier je avatar uit

@Draco: Superb schilderwerkje!!
Tnx! :shock: ;)

Greetz

Draco

Gebruikersavatar
Berichten: 75

Re: Leg hier je avatar uit

peterdevis schreef:Doemdenker,

Is jou vliegend object geen Star Trek schip?
nope, dat is geen star trek schip (ben vrij zeker). er is in geen enkele aflevering (die ik gezien heb, bijna allemaal) een star trek schip dat door de geluidsmuur vliegt op een planeet (en dus zo een effect zou kunnen veroorzaken)

het lijkt mij eerder een straaljager ofzo
True knowledge is knowing that you know nothing

Reageer