Waarom forum in een frame zetten?

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 75

Waarom forum in een frame zetten?

hallo,


ik vroeg me af waarom het hele forum in een frame staat? dit maakt de refresh knop namelijk waardeloos, en is vervelend als je een discussie wil volgen, waar elke minuut wel een post in is...


wou het maar ff vragen :shock:


bedankt ;)


greetz,

joachim
True knowledge is knowing that you know nothing

Gebruikersavatar
Berichten: 742

Re: Waarom forum in een frame zetten?

:shock: Welk frame? Ik heb er geen ;)
Zeg nooit: 'Ik kan me niet voorstellen dat dit-of-dat zich heeft kunnen ontwikkelen door natuurlijke selectie' en neem iemand die dat zegt nooit serieus. Keer op keer blijkt het een inleiding te zijn tot een intellectuele bananenschil-ervaring.(Dawkins)

Gebruikersavatar
Berichten: 75

Re: Waarom forum in een frame zetten?

het is een frame dat even groot is als je scherm. maar let eens op de url in je adresbalk: daar blijft altijd www.wetenschapsforum.nl staan, ook als je naar een subforum surft, of op en andere link klikt.


nuja, bij mij toch ,maar ik denk niet dat de mods voor mij een speciale site zouden gemaakt heben :shock:
True knowledge is knowing that you know nothing

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Waarom forum in een frame zetten?

het is een frame dat even groot is als je scherm. maar let eens op de url in je adresbalk: daar blijft altijd www.wetenschapsforum.nl staan, ook als je naar een subforum surft, of op en andere link klikt.

Nou, bij mij niet hoor!


Het 'Wetenschapsforum verantwoording, feedback en suggesties' subforum is bij mij: http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...hp?showforum=11


En deze thread is: http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...?showtopic=2427


Staat gewoon zo in de adresbalk!
Never underestimate the predictability of stupidity...

Gebruikersavatar
Berichten: 742

Re: Waarom forum in een frame zetten?

Wat Joachim zegt is waar, bij mij is het ook zo. Maar als je langs hier http://www.wetenschapsforum.nl/index.php vertrekt zou het opgelost moeten zijn.
Zeg nooit: 'Ik kan me niet voorstellen dat dit-of-dat zich heeft kunnen ontwikkelen door natuurlijke selectie' en neem iemand die dat zegt nooit serieus. Keer op keer blijkt het een inleiding te zijn tot een intellectuele bananenschil-ervaring.(Dawkins)

Gebruikersavatar
Berichten: 75

Re: Waarom forum in een frame zetten?

yups, had ik ook al ontdekt ,maar het zou toch een seconde uitsparen als dat frame er niet was :shock:


een seconde langer dat ik dit forum kon lezen !! Dat is het toch wel waard?? ;)
True knowledge is knowing that you know nothing

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Waarom forum in een frame zetten?

Nou bij mij gaat dat verfrissen gewoon, ook al staat er www.wetenschapsforum.nl in de adresbalk. En dat staat toch ook iets mooier dan al die code die erachter komen?

Gebruikersavatar
Berichten: 75

Re: Waarom forum in een frame zetten?

het mag mss iets mooier staan, vind het vervelend..... :shock:

vernieuwen gaat op subfora niet zonder opnieuw naar index te vliegen... spijtig ;)
True knowledge is knowing that you know nothing

Gebruikersavatar
Berichten: 1.072

Re: Waarom forum in een frame zetten?

Het probleem ligt bij het feit dat ik instellingen heb moeten doen om subdomeinen aan te maken. De site gaat van index1.php naar index2.php. Ondertussen zet hij de site in een frame.


Omdat ik geen gebruik maak van een subdomein zal ik dit herstellen.

Reageer