Foto birma echt?

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 40

Foto birma echt?

Ik zag deze foto en heb toch heel erg mijn twijfels dat dit niet gigantisch gefotoshopt is....wat denken jullie ervan?? Zou de natuur dit écht kunnen maken??

http://www.planet.nl/planet/show/id=488459...=true/sc=e813e2

Afbeelding

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Foto birma echt?

Waarom niet, vanwege de menselijke figuren? De natuur heeft de mens zelf ook kunnen maken :roll:

Maar het plaatje ziet er niet uit als een authentieke foto, het heeft iets weg van een soort tekening.
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Gebruikersavatar
Berichten: 40

Re: Foto birma echt?

nou, kijk nou bv naar de jonge boompjes. Het is een nogal rotsige omgeving, en toch staan er boompjes midden op de rotsen (de ogen van het kindje zeg maar)...

Als de natuur dit zou kunnen maken zou het echt geniaal zijn en super maf, maar idd, ik vind het er nogal tekening achtig uitzien. Ik heb overal gezocht maar kan nergens iets vinden waar deze foto vandaan komt en hoe echt hij nou is, dus vandaar mijn vraag aan jullie wat jullie er van denken :roll:

Berichten: 166

Re: Foto birma echt?

Lijkt me meer op een tekening/schilderij.
Op 2 oktober 2005 schreef Quyxz het volgende:

Hartstikke bedankt dat je me wilde helpen! Maar ik was ff dom en dacht niet aan Wikipedia.

Berichten: 192

Re: Foto birma echt?

Dit lijkt me een schilderij.

Berichten: 36

Re: Foto birma echt?

wel een mooi schilderij :wink:

Gebruikersavatar
Berichten: 232

Re: Foto birma echt?

die is ongetwijfeld zo nep als het maar kan.

dit is een waar natuurwonder en moet echt wel bekend zijn onder de natuurliefhebbers.

maar toch kan ik helemaal niks vinden met google en met googleafbeeldingen.
wees altijd beducht voor mensen die zeggen de waarheid te kennen, maar bewonder hen die op zoek zijn naar de waarheid.”

Berichten: 1

Re: Foto birma echt?

dit is niets voor natuurliefhebbers, maar voor kunstliefhebbers

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: Foto birma echt?

Mijn broer zei eens dat je normaal fotos die bewerkt zijn met fotoshop zeer gemakkelijk kan herkennen omdat je kan zien dat er aan gewerkt is. Alleen weet ik niet hoe, misschien dat iemand anders dit weet?
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 824

Re: Foto birma echt?

Ik zal de foto eens op een fotoforum aan deskundigen laten zien. Ben benieuwd wat zij erover zeggen, al denk ik zelf dat het verre van echt is.
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren

Gebruikersavatar
Berichten: 1.750

Re: Foto birma echt?

volgens mij is het ook helemaal geen foto, gewoon een tekening, dit zag ik duidelijk als je naar de linkerkant van de fotokijkt, (de bomen)

Berichten: 43

Re: Foto birma echt?

volgens mij is het ook helemaal geen foto, gewoon een tekening, dit zag ik duidelijk als je naar de linkerkant van de fotokijkt, (de bomen)


Denk ik eigenlijk ook, de boom stammetjes, die de ogen vormen van de moederfiguur in het water stoppen en lopen daarna door. Wel een mooie tekening overigens... ik zag eerst alleen het kindje, maar na goed kijken ook de moederfiguur... mooi!!

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Foto birma echt?

Lijkt me ook duidelijk een tekening, en geen foto.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Gebruikersavatar
Berichten: 824

Re: Foto birma echt?

Of een enorm bewerkte foto (met Photoshop kan erg veel).
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren

Berichten: 36

Re: Foto birma echt?

nu weten we het wel he;)

Reageer