Gezocht: Technici

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Gezocht: Technici

Gezocht: Technici


Het wetenschapsforum zoekt mensen met kennis en ervaring met betrekking tot de technische achtergrond van websites en de bijbehorende software. Dit om verbeteringen in het huidige forum en het opzetten van toekomstige projecten te kunnen garanderen.


Wat wordt er van je verwacht?


Er wordt verwacht dat je op regelmatige basis een bijdrage levert aan technische projecten voor het wetenschapsforum. Dit kan varieeren van het installeren van simple modificaties aan het forum (MODs), maar ook complexere taken zoals het implementeren van LaTeX (zoals recentelijk gedaan is) of het opzetten van een Portal of Wiki.


Waar moet je aan voldoen?

  • Je bent langer dan 3 maanden actief op dit forum
  • Je hebt minstens 50 berichten geplaatst
  • Je houdt je aan de forumregels
  • Je hebt kennis en ervaring van een of meer van de volgende talen / systemen:
    • HTML
    • XML
    • PHP
    • MySQL
    • CSS
    • javascript
    • PHPBB software
    • Apache server
    • SSH
    • Linux
  • Je komt minstens twee keer per week op het forum en hebt de tijd om actief aan technische projecten mee te werken.
  • Je bent gemotiveerd en neemt initiatief.
Geinteresseerd?


Als je geinteresseerd bent, dan kun je mij een prive bericht sturen. Vermeldt hierin De kennis en ervaring die je hebt en eventueel websites / projecten waarbij je betrokken bent geweest. Geef ook een korte motivatie waarom je deze functie zou willen hebben.


Opmerking: Alle inzendingen zullen kritisch worden bekeken en beoordeeld. Een inzending is geen garantie om ook daadwerkelijk te worden aangesteld als Technicus.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 232

Re: Gezocht: Technici

# Je hebt minstens 50 berichten geplaatst
jammer dat dit jullie eis is ik zit namelijk ook op een ander forum waar heel veel vriendelijke mensen zitten die jouw wel kunnen helpen.


kijk voor de gein is hier http://www.softcity.nl/

heel leuk en gezellig forum voor computergekken.ik zit er zelf ook.


ik zou je best willen helpen maar ik ben niet vaardig genoeg maar ik kan wel wat html.

dit is wat ik kan mijn zelf gebouwde website met html gemaakt niet met frontpage ofzo maar met hulp van het NCforum http://home.hetnet.nl/~f2hdennis27/
wees altijd beducht voor mensen die zeggen de waarheid te kennen, maar bewonder hen die op zoek zijn naar de waarheid.”

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Gezocht: Technici

Ik denk dat de drempel van 50 gewoon is voor de betrokkenheid bij het forum.


En hoewel ik wel enige kennis heb van HTML, CSS, PHP, en phpBB, houd ik de boot even af. Mijn eigen website is nog in de aftimmerfase (werkt wel, daar niet van) en dat heeft toch voorrang.

Misschien in de toekomst.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Gezocht: Technici

Moet ik hier uit concluderen dat er niemand is die Technici wil worden?
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Gezocht: Technici

Zie je PB
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Gezocht: Technici

Indien er nog mensen geinteresseerd zijn: we zoeken nog steeds technici
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 352

Re: Gezocht: Technici

Indien er nog mensen geinteresseerd zijn: we zoeken nog steeds technici


Ik heb wel de know how, maar mis vaak de tijd, doordat ik mijn eigen forum moet onderhouden. Maar ik wil best af en toe een handje meehelpen.
In de onwetendheid kan men volmaakt gelukkig zijn.

Ward Ruyslinck

Reageer