Slaapplaatsen bijeenkomst

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Slaapplaatsen bijeenkomst

ik begin dit draadje alvast hier, hij kan later naar een openbaar forum worden verhuisd.


In het kader van de bijeenkomst op 20 mei 2006 te Eindhoven is het misschien handig om het over mogelijke slaapplaatsen te hebben in en om Eindhoven, zodat mensen die willen blijven hangen contact op kunnen nemen met mensen die misschien nog een plekje vrij hebben.


Ik zal zelf het spits afbijten:

Als ik de meubels in mijn woonkamer aan de kant schuif kunnen er sowieso 5 man op de grond slapen, en nog 1 op de bank ook (voor als iemand geen matje/luchtbed heeft).


Een aantal plekken is al "besproken": Wouter Masselink, Mrtn

Eventueel: Lala


Edit: nog vrij: 2 a 4 slaapplaatsen
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Slaapplaatsen bijeenkomst

Ik doe mee.


Ik woon in Tilburg. Dat is op een half uurtje treinen/autorijden van Eindhoven. Ik heb zelf geen auto dus ik ga met de trein. Mocht iemand wel in het gelukkige bezit zijn van een auto dan heeft die voorrang :roll:

Ik woon in een studentenhuis, op mijn kamer kan ik plaats bieden aan 2 personen die wel zelf een mat/luchtbed en slaapzak mee moeten nemen. In de woonkamer hebben we nog een forse bank die ook als matras kan dienen (we hebben een gemoedelijk huis, wordt niet moeilijk over gedaan).


Dus, 3 slaapplaatsen beschikbaar op een half uur reizen van de pub, allemaal nog beschikbaar.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 4.220

Re: Slaapplaatsen bijeenkomst

Graag zou ik ook bij je slapen, ome Miels. Lijkt me praktisch :roll:

(zal een luchtbedje meenemen)
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Slaapplaatsen bijeenkomst

Ik zou graag in eindhoven verblijven, maar als er meer mensen zijn die verder moeten reizen, ga ik wel terug naar mijn kamer in Culemborg, waar ook nog 2 personen kunnen slapen (kheb geen extra matrassen/slaapzakken)
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Berichten: 1.072

Re: Slaapplaatsen bijeenkomst

Ik heb twee slaapplaatsen, waarvan 1 persoon zelf een matje mee moet nemen. Ik woon op 10 minuten lopen van de stad.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.072

Re: Slaapplaatsen bijeenkomst

Omdat er niemand blijft slapen ga ik de volgende dag werken en hoef ik dus niet een dag vrij te nemen.


Bij deze vervallen dus de slaapplaatsen in huize Bro.

Gebruikersavatar
Berichten: 352

Re: Slaapplaatsen bijeenkomst

Ik woon in Tilburg. Dat is op een half uurtje treinen/autorijden van Eindhoven. Ik heb zelf geen auto dus ik ga met de trein. Mocht iemand wel in het gelukkige bezit zijn van een auto dan heeft die voorrang :roll:

Bedoel je dat je een lift zoekt? Je kunt wel met mij meerijden, als je wilt (en druft :wink: ).


Berkel Enschot - Tilburg is niet veel om :wink:
In de onwetendheid kan men volmaakt gelukkig zijn.

Ward Ruyslinck

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Slaapplaatsen bijeenkomst

Toppie, zie de PB die ik je nu ga sturen.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Reageer