Bug in forum?

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.244

Bug in forum?

Al de hele dag:

Als ik een nieuw bericht af heb en op de OK knop klik, krijg ik netjes en zoals gewoonlijk dat scherm dat mij de keus geeft om mijn eigen bericht te bekijken of om terug te gaan naar de onderwerpenlijst. (ik kies niet zelden voor de link die me gelijk terugbrengt naar de hoofdindex, maar dat doet er even minder toe)


Ik heb al de hele dag echter geen keus meer, want nauwelijks is het keuzescherm in beeld of ik word automatisch doorgebonjourd naar mijn eigen bericht.


EDIT>>>>>>>>>>>>>>

en bij het plaatsen van dit bericht weer net zo.


EDIT VAN DE EDIT >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

ook na het op OK klikken na een wijziging


NOG EEN EDIT>>>>>>>>>>>>>>>>><

Zojuist mijn profiel gewijzigd, klik op OK knop, het keuzescherm blijft nou een seconde of 4-5 in beeld, maar na die 4-5 seconden ga ik automatisch naar de hoofdindex.......


nog al één:>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Dat laatste kan eraan ligggen dat het forum op dit moment een beetje trager aan het worden is. Niks bijzonders dus.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: Bug in forum?

Misschien is het dit?
Wanneer je een nieuw bericht hebt geplaatst wordt je automatisch (na 2 seconden) teruggestuurd naar je reactie, dus aan einde van het betreffende draadje.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.244

Re: Bug in forum?

Het topic forum updates nog eens doorgelezen, en inderdaad.... :roll:


Vraag ik me af waarom het me nu pas opvalt. Zal wel zijn omdat ik vandaag wat traagjes mijn keuzes maak? :D


EDIT>>>>>>>>>>>>>>>>>>


nou het forum weer eventjes vlot draait, merk ik op hoe kort twee seconden is. Tjonge, je krijgt geen kans meer om je keuze te maken........

Ga maar gerust in de startblokken zitten met je muis vóór je op de OK knop klikt, als je iets anders dan je eigen bericht zou willen zien....... :P
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 17.652

Re: Bug in forum?

Ik vind het eigenlijk wel handig moet ik zeggen. Ik lees mijn antwoorden eigenlijk altijd nog even na om te kijken of ik geen (spel) fouten heb gemaakt. Nu scheelt me dat weer een klik :roll:
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.244

Re: Bug in forum?

Ik lees mijn antwoorden eigenlijk altijd nog even na om te kijken of ik geen (spel) fouten heb gemaakt. Nu scheelt me dat weer een klik
Daar gebruik ik meestal de "voorbeeld"knop voor. En dan laat ik nog typefouten zitten... :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer