Vragen/opmerkingen over Officiële sponsoren

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Vragen/opmerkingen over Offici

We hebben een onderwerp Officiële sponsoren waarin mensen informatie over hun eigen site mogen achterlaten wanneer ze een banner van ons hebben geplaatst.


Dat onderwerp is dus alleen bedoeld voor mensen die de banner hebben geplaatst. In dit onderwerp is het mogelijk om te reageren op of vragen te stellen over dit projectje.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 210

Re: Vragen/opmerkingen over Offici

Even een vraagje: ik ben beheerder van chaos.startpagina.nl en chaos-fractals.startpagina.nl en ik wil best linken maar de banner in dat topic is te groot. Heb je ook eentje op halve grootte?
"Mathematics may be defined as the subject in which we never know what we are talking about, nor whether what we are saying is true." - Bertrand Russell

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Vragen/opmerkingen over Offici

We zullen eens aan een kleinere versie gaan klussen!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 210

Re: Vragen/opmerkingen over Offici

Mooi, kun je vast ook wel meer trekken want de huidige is voor veel blogs en startpagina's geen gangbaar formaat. (hoewel de banner wel erg mooi is, mijn complimenten)
"Mathematics may be defined as the subject in which we never know what we are talking about, nor whether what we are saying is true." - Bertrand Russell

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Vragen/opmerkingen over Offici

Heb je ook eentje op halve grootte?
Waar denk je dat de meeste behoefte aan is? Er is nogal wat keuze: http://www.designerstoolbox.com/online/banners.php


Ik zit zelf te denken aan idd de half banner en button #2


Lang leve Cycloon (1 van onze technische mensen), die binnen een paar minuten na m'n voorstel met deze op de proppen kwam:


Afbeelding

Ik vind 'm al erg leuk :roll: (btw: voorlopige versie, nog niet gebruiken!)
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 210

Re: Vragen/opmerkingen over Offici

Hmmm, voor mijn startpagina's heb ik eentje nodig van 234 x 60. Half banner dus. Die voorlopige ziet er al wel tof uit!
"Mathematics may be defined as the subject in which we never know what we are talking about, nor whether what we are saying is true." - Bertrand Russell

Reageer