Minicursus kwantummechanica?

Moderator: Miels

Reageer
Berichten: 79

Minicursus kwantummechanica?

Idem als de minicursus revaliteitstheorie


mss een ideetje?
Nils Bohr - "Who isn't shocked by the kwantum meganics, hasn't understood it..."

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Minicursus kwantummechanica?

Wil jij die gaan organizeren en coordineren?
Never underestimate the predictability of stupidity...

Berichten: 79

Re: Minicursus kwantummechanica?

nee het is een aanvraag voor minicursus :shock:

ik wou wel, maar zelf ben ik een grote noob, soz


maar ik denk dat er hier op het forum veel slimme mensen zitten en misschien wil er eentje daarvan die taak wel opnemen
Nils Bohr - "Who isn't shocked by the kwantum meganics, hasn't understood it..."

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Minicursus kwantummechanica?

Ik denk dat de meeste forumleden met echt veel natuurkundige kennis daar nu niet zoveel zin in zullen hebben. Die minicursus relativiteitstheorie was best veel werk, en deze 'draait' ook nog wel een paar weken. Ik doe zeker niet mee aan een nieuwe minicursus-ronde voor eind van het jaar (november/december). Heb het tot die tijd gewoon veel te druk.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Berichten: 79

Re: Minicursus kwantummechanica?

dat snap ik wel


ik zeg niet dat het nu METEEN moet komen


voor mij mag het gerust nog paar maandjes duren :shock:


maar het was een voorstel voor iemand die dat graag zou doen
Nils Bohr - "Who isn't shocked by the kwantum meganics, hasn't understood it..."

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Minicursus kwantummechanica?

Kunnen we niet eens iets makkelijkers doen. Minicursus Mechanica ofzo, minicursus lassen, of minicursus schoenstrikken.

Nee, mijnheer wil meteen de hoofdprijs, minicursus quantum theorie.

Berichten: 79

Re: Minicursus kwantummechanica?

DePurpereWolf schreef:Kunnen we niet eens iets makkelijkers doen. Minicursus Mechanica ofzo, minicursus lassen, of minicursus schoenstrikken.

Nee, mijnheer wil meteen de hoofdprijs, minicursus quantum theorie.
KZEI JUIST

het was maar een idee

ik dacht: wat ben je met revaliteits th. zonder een quantum mechanica minicursus dus ik zou dat IDEE even posten


gelik alsof het mij een reet intersseert of er iemand die cursus ga schrijven ofniet

:shock:
Nils Bohr - "Who isn't shocked by the kwantum meganics, hasn't understood it..."

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Minicursus kwantummechanica?

zeveraar schreef:gelik alsof het mij een reet intersseert of er iemand die cursus ga schrijven ofniet

:shock:


Een beetje (boel!) vriendelijker kan ook wel hoor!!! ;)
Never underestimate the predictability of stupidity...

Gebruikersavatar
Berichten: 742

Re: Minicursus kwantummechanica?

Cursusje conflictmanagement, iemand? :wink:
Zeg nooit: 'Ik kan me niet voorstellen dat dit-of-dat zich heeft kunnen ontwikkelen door natuurlijke selectie' en neem iemand die dat zegt nooit serieus. Keer op keer blijkt het een inleiding te zijn tot een intellectuele bananenschil-ervaring.(Dawkins)

Gebruikersavatar
Berichten: 106

Re: Minicursus kwantummechanica?

ik zou hem wel gaan volgen als die er zou zijn

Reageer