Clips tv slecht??

Moderator: Rhiannon

Gesloten
Berichten: 150

Clips tv slecht??

Veel mensen vinden dat de muziek- vooral rapclips, een slechte invloed op de jeugd hebben. Ze vinden dat er minder bloot op tv moet?

Is het slecht voor de jeugd als ze ''playboyes'' op tv zien? Of ligt het voor het grootste deel aan de persoon?
Het is kiezen en delen,

maar toch kiezen er velen

Die kiezen kiezen boven delen vandaar dat er velen verliezen!

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: Clips tv slecht??

Is het slecht voor de jeugd als ze ''playboyes'' op tv zien
.

Defineer "slecht voor de jeugd". Playboyes spel je "playboys".
Of ligt het voor het grootste deel aan de persoon?
WAT ligt voor het grootste deel van WAT aan WIE aub? Wat bedoel je?
Veel mensen vinden dat de muziek- vooral rapclips, een slechte invloed op de jeugd hebben. Ze vinden dat er minder bloot op tv moet
Wat zijn volgens die mensen de mogelijke gevolgen voor de jeugd dan? Welke reden geven die mensen ervoor dat er minder bloot op TV moet? Wat vinden zij "slecht" aan bloot voor de jeugd? Hoeveel zijn "veel mensen"? 10% van de bevolking? Of maar 2%? Om wat voor "soort" mensen gaat het hierbij of maakt dat niet uit?

Hoe kom je er dus bij dat veel mensen dit vinden. Heb je hier iets over gelezen? Waar? Heb je je er eigenlijk wel in verdiept?

Als je al deze vragen hebt beantwoord dan heb je over dit onderwerp nagedacht en kun je een goede vraag over dit onderwerp stellen en een goede toelichting geven. Dan heb je een vraag waarover op een gerichte manier gediscussieerd kan worden.

Deze vraag vind ik te vaag om op open te laten staan, daarmee vliegen we alle kanten op en het leidt alleen maar tot antwoorden zoals: ik denk dat, ik vind dat...... Dit is een wetenschapsforum, probeer daaraan te denken. Succes!

-slotje-
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Gesloten