Shuffle-optie bij Windows Media Player

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 1.107

Shuffle-optie bij Windows Media Player

Als ik muziek luister achter mn computer zet ik graag al mn muziek in Windows Media Player (versie9) en dan op "Willekeurige volgorde".

Maar als ik dan een tijdje aan het luisteren ben, komen steeds dezelfde nummers weer terug. En dat komt niet omdat ik door al mn muziek heen ben. Als ik dan een aantal keer op Volgende klik, selecteer-tie weer precies de nummers die ik even tevoren ook al heb gehoord :roll: .

Mijn vraag: heeft iemand daar nog meer ervaring mee, of weet iemand hoe dit verholpen kan worden? Ik vind het namelijk best irritant, als ik een spel zit te spelen steeds weer dezelfde nummers te horen.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

Ik gebruik altijd winamp, werkt als een zonnetje.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

idd, ik herken het ook bij windoos mediaplayer. Bij winamp kan je de shuffle-morph rate instellen, bij mediaplayer dacht ik niet. Ik raad je aan om winamp lite de downloaden.
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

Voor de niet winamp liefhebbers is er ook nog foobar2000.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 1.107

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

Ik had inderdaad al eerder geprobeerd WinAmp te downloaden en installeren, maar die liep erg vaak vast. Dus die heb ik ook alweer van mijn computer afgegooit. Ik zal dat foobar2000 eens proberen.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

Winamp vastlopen? dat heb ik in al die jaren nog nooit meegemaakt. Maar goed, Foobar kan ook een goede optie zijn.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 193

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

Winamp vastlopen? dat heb ik in al die jaren nog nooit meegemaakt.


Ik wel, vooral als het niet de allernieuwste computer is. Maar ik gebruik eigenlijk altijd itunes. Dat werkt ook super (maar ook niet op wat oudere computers).
Weet wat je zegt... Maar zeg niet alles wat je weet

Berichten: 660

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

ik heb zelf ook niet echt de nieuwste computer maar winamp werkt hier anders zeer goed. met playlists en al :roll:

mvg kevin

Gebruikersavatar
Berichten: 193

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

placebo schreef:ik heb zelf ook niet echt de nieuwste computer maar winamp werkt hier anders zeer goed. met playlists en al :P

mvg kevin
Ik heb vooral problemen als ik ook nog andere geluiden af wil spelen bv op het internet. Dan kapt winamp ermee. Of hoort dat zo? :roll:
Weet wat je zegt... Maar zeg niet alles wat je weet

Berichten: 4

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

hey, jullie hebben problemen met winamp én media player, waarom probeer je iTunes dan niet :P :roll:

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

Ik heb nog nooit de luxe gehad van een nieuwe computer. Ik heb het zelfs ook nog staan op een oude 366 MHz, 192 MB geheugen. En terwijl ik dan gewoon met XP aan het werk ben en op internet bezig ben, gaat het gewoon goed.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Reageer