Testpersoon

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer
Berichten: 1

Testpersoon

Ik heb een paar vraagjes

Ik wil graag een testpersoon worden :shock:

Waar moet ik zijn en wat moet ik doen

;)

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Testpersoon

Een andere gebruiker (een gast) had hier het volgende geplaatst: 09002032030

Ik heb het bericht per ongeluk verwijderd, maar kon gelukkig het (telefoonnummer?) nog terugvinden.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Gebruikersavatar
Berichten: 1.210

Re: Testpersoon

ga eens horen bij een universiteit, daar vragen ze vaak personen.
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.

Berichten: 142

Re: Testpersoon

in de SP!TS, het ochtend krantje zie ik er regelmatig tot soms ook welleens advertenties van in staan....al zou ik het nooit doen,

Gebruikersavatar
Berichten: 117

Re: Testpersoon

waar moet je zijn??

kijk gewoon goed rond.. In de krant staan vaak oproepen en ook op de universiteit hangen regelmatig advertenties...

wat moet je doen??

Dat verschilt natuurlijk per keer... Het kan gaan om een mri scan tot het gebruiken van nieuwe medicijnen...

Vooral met medicijnen onderzoek kan je veel geld verdienen.. maar dit vraagt dan ook behoorlijk veel van je.. ik zou beginnen met een kort testje om te ervaren hoe het is...

Ik kan je het in iedergeval van harte aanbevelen want het is best een leuke ervaring.. heb zelfs een keer biefstuk moeten eten voor een onderzoek.. wat wil je nog meer... en dan niet meteen bier drinken roepen :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 33

Re: Testpersoon

Prince schreef:Ik heb een paar vraagjes

Ik wil graag een testpersoon worden :shock:

Waar moet ik zijn en wat moet ik doen

;)
Advertenties kan je vinden in de krant vaak. Let goed op of je wel in de doelgroep past. Zo niet, verspil die mensen hun tijd niet en probeer het toch.

Wat je moet doen ligt aan het onderzoek. Dat wordt je dan wel verteld. Sommige onderzoeken ben je dag en nacht aan bezig. Sommigen hoef je maar af en toe langs te komen. Ook de beloning is afhankelijk daarvan.

Realiseer je wel 1 ding heel erg goed: het is onderzoek op jouw lichaam. Het kan dus gevaarlijk zijn. Je kan erg veel last krijgen of zelfs overlijden. Dat is je eigen risico!
I'm a man of few words and a thousand obsene gestures...

Gebruikersavatar
Berichten: 1.072

Re: Testpersoon

http://www.pbr.nl/startflash.asp

Is wel in het hoge noorden.

Re: Testpersoon

ik wil ook testpers worden en heb al zooo veel 0900 nummers gebeld maar het zijn allemaal boeven want het enige waar ik steeds op uit kom is dat ik een gids moet kopen...

Wie weet waar ik CONCRETE info kan vinden over het hoe waar en wanneer en hoe ik het snelst aan de slag kan zonder eerst allemaal dingen te moeten kopen en mijn telefoonrek laag te houden...

Mail aub naar xxxxxxxxx

misschien dat de opener van dit onderwerp contact met mij kan opnemen zodat we er samen aan kunnen beginnen?

Groet!

Kevin

Edit moderator (Bart): volgens de regels van wetenschapsforum is het niet toegestaan om e-mail adressen te plaatsen. Als je op de hoogte gehouden wilt worden van antwoorden, dan kan je registreren en je abonneren op dit onderwerp.

Re: Testpersoon

www.kendle.nl en www.pbr.nl zijn r 2....

Re: Testpersoon

Ontzettend Bedankt want ik wil ook testpersoon worden maar wie weet waar je testpersoon kunt zijn ZONDER lichamelijke testen?!?! Dus wle hoofdscans etc, zonder dat je helemaal lek wordt gestoken.

Wie helpt mij?

Gebruikersavatar
Berichten: 1.349

Re: Testpersoon

Probeer misschien eens de academische ziekenhuizen en de medische faculteiten van Nederland te bellen... Die kunnen je vast verder helpen.
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

Reageer