Teleskop-service

Moderators: Michel Uphoff, jkien

Reageer
Berichten: 25

Teleskop-service

Ik wil graag een telescoop bestellen bij Teleskop-service. ik wil weten als het wel een goeie zaak is.

en wat is de ervaring van de mensen die al via Teleskop-service en telescoop heeft besteld.

Gr. mike

Berichten: 67

Re: Teleskop-service

Ik heb er ook besteld. Het duurde bij mij wel erg lang omdat de zooi niet in voorraad was, en door omstandigheden werd het aanvullen steeds later, dus ik heb 3 maanden moeten wachten. mn kijker is uiteindelijk wel in goede staat aangekomen, en heb nog 50 euro kunnen afdingen voor de wachttijd :roll: en ze hadden er een pool-afstelling kijkertje bij gedaan die ik niet besteld had, en die koste anders ook 40 euro ofzo:)

Overigens hoorde ik van iemand anders op dit forum (ik dacht Skywatcher) dat zn spulletje binnen enkele dagen binnen was, mischien had ik gewoon pech :wink:

dus ondanks het lange wachten (bij mij) toch een goede service!

Gebruikersavatar
Lorentziaan
Berichten: 1.433

Re: Teleskop-service

TS is een bekende zaak bij veel amateur-astronomen, vanwege hun redelijk uitgebreide assortiment en redelijke prijzen. Ook is het handig dat ze vanuit Duitsland kunnen verzenden: dit gaat, op uitzonderingen na, best snel. Ik heb zelf nog niet bij ze besteld hoor, maar ik heb er eigenlijk alleen maar positieve verhalen over gehoord.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.010

Re: Teleskop-service

[moderator mode] Ik ga deze laten staan omdat het over een astrowinkel en de service gaat en niet over de aankoop zelf.[ /moderator mode]

Zelf heb ik er al 2 kijkers en andere zaken besteld,de eerste werd op een zaterdag besteld (weekend!!) en kwam op dinsdag daarop aan.

Voor de tweede heb ik moeten wachten,maar die was ook nog niet in Europa te krijgen.

Communicatie is direkt gebeurd op een gemoedelijke manier (wat toch leuker is dan "please confirm order")

Ook zijn er regelmatig kleine kortingen.

En als laatste ,de prijs hé. :roll:

Reageer