Springen naar inhoud

[Boekenclub] Nog animo?

• Log in om te kunnen reageren

Veertje

Veertje

• >5k berichten
  • 6713 berichten
  • VIP

Geplaatst op 06 april 2006 - 08:13

Beste leden van de boekenclub: alweer een poos geleden heb ik een lijstje opgesteld voor het volgende te kiezen boek: http://www.wetenscha...d=152162#152162 . Drie mensen hebben gestemd, maar dat is niet genoeg voor een "uitslag". Zouden jullie ook je stem uit willen brengen?
En voor degenen die Gulliver uit hebben, de discussie had allang gestart mogen worden. Schroom niet om op te schrijven wat je van het boek vond, wat je eraan opviel, als er maar iets geschreven wordt komt de discussie vanzelf wel op gang.
Ik zal eens kijken of ik zelf een begin kan maken.........
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Bean

Bean

• >250 berichten
  • 505 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 09 april 2006 - 17:21

Ik ben zeker nog wel van de partij. Ik heb nog niet gestemd omdat ik vind dat jullie beide keren goed boeken heb uitgekozen. En ik zelf nog niet zo bekend ermee ben.

EDIT: Nou ik wil niet voor iemand anders spreken, maar ik denk dat er inderdaad geen animo meer is, aangezien het nu al 2 weken geleden is dat dit draadje werd geopend.
I never wanted to change the world, but the world changed me...

danielle25

danielle25

• 0 - 25 berichten
  • 16 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 25 april 2006 - 18:02

uuhhhmmm, ik dacht dat ik de enige was die een tijdje was weggebleven. Niet dus.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures