Springen naar inhoud

Verwijderen inktvlekken

• Log in om te kunnen reageren

NŲ0b

NŲ0b

• 0 - 25 berichten
  • 18 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 10 april 2006 - 15:10

Weet iemand misschien ook hoe ik een pennenstreep (balpen) uit een leren stoel kan halen?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

hzeil

hzeil

• >1k berichten
  • 1379 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 10 april 2006 - 16:34

Mijn ervaring is dat je ballpointinkt nog het snelste met spiritus uit allerlei materialen kunt verwijderen kunt verwijderen. En als je met spiritus niet meer verder komt kun je overgaan op een warm sopje met een wolwasmiddel. Geen chemische ontkleuringsreakties uitproberen. Want dan ontkleur je het leer ook. hzeil.
Uitleggen is beter dan verwijzen naar een website

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8246 berichten
  • VIP

Geplaatst op 10 april 2006 - 21:33

de ervaring leert mij dat spiritus lelijke vlekken kan veroozaken op leer. Probeer dit dus eerst uit op een niet goed zichtbaar stukje leer voordat je verder gaat.

Aanstippen met de juiste kleur schoensmeer wil soms ook nog wel eens helpen. Zelfde geld hiervoor: controleer eerst of het wel de juiste kleur is op een niet goed zichtbaar stukje leer.
"Meep meep meep." Beaker

Cleopatra

Cleopatra

• >100 berichten
  • 219 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 10 april 2006 - 22:21

Euhm, ik heb ooit voorgehad dat er een balpen was uitgelopen in mijn jeans... in BelgiŽ kan je de zogenaamde "D'etach tout" flesjes kopen (speciaal met balpen!!) dit kan je kopen bij Di, ik ga ervan uit dat ze dat in Nederland ook verkopen in de Da of dergelijke... normaal gezien veroorzaakt dit geen vlekken achteraf (speciaal product), maar lees best toch maar goed de achterkant !!

(ps sorry als ik reclame heb gemaakt :roll: )

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures